2777
2789
عنوان

عمل بینی

24728 بازدید | 57 پست

سلام دوستان من پیش دکتر جنابی و دکتر بابایی سرور همدان وقت عمل دارم الان شنیدم دکتر جنابی دیگه خودشون عمل نمیکنن آیا صحت داره؟یا کسی پیش این دوتا دکتر عملی داشته و یا مریصی رو از نزدیک دیده؟ممنون میشم راهنماییم کنین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره دکتر جنابی میده دست شاگرداش که اصلا خوب نیست خواهرم عمل کرده راضی نیست دکتر بابایی و نمیشناسم ول ...

متاسفانه روزی طلب قبول نمیکنه بینیمو چون غضروفیه.عکس بینی خواهرتونو دارین؟چی بود بینیش گوشتی یا استخونی

متاسفانه روزی طلب قبول نمیکنه بینیمو چون غضروفیه.عکس بینی خواهرتونو دارین؟چی بود بینیش گوشتی یا استخ ...

استخوانی بود و خیلی خوش فرم ولی بعد عمل خیلی بد شد گفته بود که طبیعی میخوام ولی خیلی سر بالا کردن سولاخاش معلومه 

بهنود کجاست؟خوبه کارش؟

عاليه من عمل كردم 

چهاراه پاستور 

خيلي ادم حساببههههخ

ناگهان متعجب شدم زنی که سال پیش بودم کجاست؟یا آنکه دوسال پیش بودم و در فکر آن زن من اکنون چگونه آدمی هستم ؟
خوبه خدایی خیلی فانتزی نیس مبارکتون باشه.بهنود خیلی طول میکشه وقت بده؟

امروز بري هفته بعد عملت كردخ😅😅😅

ناگهان متعجب شدم زنی که سال پیش بودم کجاست؟یا آنکه دوسال پیش بودم و در فکر آن زن من اکنون چگونه آدمی هستم ؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز