2733
2734
نمیدونم والا من خودم اردبیلی نیستم ولی مهمون میومدم میزبانمون میریخت و از همه اش دوغایی ک خوردم بهتر ...

میریزن عزیزم منم اردبیلی ام. میریزیم بعضیا نمیزنن. به نظر من بریزی خوش مزه میشه

میشه واسه کنجد تو دلم یه صلوات بفرستید تا سالم بیاد بغلم......خدایا شکرررررت


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همه جاش رو خوب اومدی به جز عدس.

😂😂😂 خب اون عدسش سلیقه ای من خودم میزنم دوست دارم ولی بعضیا نمیزنن. میتونین اونو حذف کنید

میشه واسه کنجد تو دلم یه صلوات بفرستید تا سالم بیاد بغلم......خدایا شکرررررت
2728
😂😂😂 خب اون عدسش سلیقه ای من خودم میزنم دوست دارم ولی بعضیا نمیزنن. میتونین اونو حذف کنید

اره من چند بار با عدس خوردم دوست نداشتم نخود خییییلی خوشمزش میکنه

🖤🖤ایرانم درد میکند🖤🖤
2738


سلامتی در اولویت

عوامل مختلفی در تمایل مصرف‌کننده‌ها به یک محصول غذایی نقش دارند. استفاده از مواد اولیه درجه یک، تنوع در محصولات تولیدی و استفاده از بهترین فناوری‌های روز دنیا همگی از جمله این عوامل هستند که در کارخانجات عالیس مورد توجه قرار گرفته است.

اما به جرأت می توان گفت که مهمترین عاملی که عالیس به منظور جلب رضایت مشتریان خود به انجام می‌رساند، توجه به سلامت محصولات تولیدی و طبیعی بودن آن‌ها است. در این شرکت، محصولات از مواد اولیه تازه تولید شده و در فرآیند تولید آن‌ها از هیچ نگهدارنده شیمیایی استفاده نمی‌شود. این مسئله باعث می‌شود محصولی که به دست مشتری می‌رسد، از نظر سلامت در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد.

در میان برندهای مختلف تولید نوشیدنی در کشورمان، شرکت عالیس را می‌توان از پیشروترین و موفق‌ترین‌ها به‌شمار آورد. این شرکت که ابتدا با دوغ‌های خود بر سر زبان‌ها افتاد، به سرعت با تولید نوشیدنی‌های مختلف و باکیفیت، توانسته است سهم مناسبی از بازار نوشیدنی‌های کشورمان را به خود اختصاص دهد.

تاریخچه برند عالیس

در سال ۱۳۸۴ بود که کارخانجات عالیس با هدف تولید محصولات نوشیدنی طبیعی و با بهترین کیفیت، در محل شهرک صنعتی چنان راه‌اندازی شد. عالیس به طور کلی سه کارخانه زیرمجموعه دارد که هرکدام وظیفه تولید بخش خاصی از محصولات این برند معتبر نوشیدنی کشور را به عهده دارند.

کارخانه چشمه نوشان خراسان نخستین و مهمترین زیرمجموعه کارخانجات عالیس است. این کارخانه تولید آبمیوه‌های گازدار، آب معدنی، نوشابه‌های گازدار و انواع دوغ‌های گازدار و بدون گاز عالیس را به انجام می‌رساند.

دومین قسمت از گروه تولیدی عالیس را کارخانه نیک رز چناران تشکیل می‌دهد که ماءالشعیرهای عالیس را در ۱۲ طعم مختلف تولید می‌کند.
بیشتر محصولات لبنی عالیس مانند ماست میوه‌ای، شیرهای ساده و طعم‌دار، شیرمیوه‌ها و انواع آبمیوه هم در سومین زیرمجموعه عالیس، یعنی شرکت بهار رز چناران تولید و به دست مصرف‌کننده‌ها می‌رسد.

http://siactest.daco.pr.gov/alis/alis.html

https://councils.clark.edu/eportfolios/3267/Home/_

https://publish.illinois.edu/purchaseguide/معرفی-گروه-کارخا‌نجات-تولیدی-عالیس/

http://blogs.harvard.edu/gumaste/معرفی-گروه-کارخا‌نجات-تولیدی-عالیس/


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز