نه تا یه مدتی خوب بود.. تو نوزادی منژیت میگیره و عملش میکنن و خوب میشه ..مث اینکه یه دستگاه کوچیک تو سرش کار میزارن .. اینارو بابام تعریف کرده
ازدواج کرد بچه دارم شد..دوتا دخترخوشگلم داره ..ولی بعد یه مدتی مریض شد..از هوش میره.. یه مدت که کلا تو بیمارستان بود همه فک میکردن بمیره ..بازم همون منژیت قدیمیش عود کرده بود و دکتر گفته بود دور مغزش یا سرش نمیدونم دقیق.. آب جمع شده.. عملشم نکردن.. گفتن خطرناکه ممکنه از زیرعمل زنده بیرون نیاد.. چن ماه بیمارستان بود با یه لوله ای اون آبه رو از سرش کشیدن بیرون ..خوب شدو ببرگشت خونه اش ولی هرازگاهی صرعش عود میکنه ..ماهی یه بار هفته ای یه بار.. یه دستشم سِر میشه .. یه ذره ام انگار تو حال خودش نیس اونموقع ها.. کلا صرع رو عقلش هم تاثیر گذاشته😭