2777
2789
عنوان

بی بی چک

198 بازدید | 10 پست

خانوما دخترم ۵ماهشه شیر خودمو میخوره ...من این ماه پریود نشدم نزدیک دو هفته از زمانش میگذره میترسم باردار باشم بی بی چک هم گذاشتم منفی بوده برم آزمایش؟ 

خدایا شکرت ....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه عامو برو کیف کن

ته تهش میبینی بازم پریود نشدی

میری ازمایش میبینی حامله ای

اون وقت با خیال راحت دو تا رو بزرگ میکنی

ناشکری فقط نکن مثلا من الان خیلی دوست داشتم جات بودم

امابه جا از خون مجبورم فقط ازمایش اسپرم بدم


مادرشدنم آرزوست  😊 خواستار سرپرستی گرفتن فرزند دختر هستم

نمیدونم

اما ب نظر من ادم حامله باشه بهتر از اینه ک همه ماه ها وقتی پریود بشه بشینه غصه روزای رفته رو بخوره

میگم حتی اگ شرایط نداری بازم از صمیم قلب خداروشکر کن

مادرشدنم آرزوست  😊 خواستار سرپرستی گرفتن فرزند دختر هستم
نمیدونم اما ب نظر من ادم حامله باشه بهتر از اینه ک همه ماه ها وقتی پریود بشه بشینه غصه روزای رفته ر ...

اون ک خدا رو شکر میکنم ...عزیزم انشالا خدا دامنوتو سبز کنه ...

خدایا شکرت ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز