2777
2789
عنوان

استرس

69 بازدید | 4 پست

سلام خانما شبتون بخیر

من چند وقتیه دچار وسواس فکری شدم.همش فکرای منفی و آزار دهنده میاد سراغم.از خانواده م دورم همش ب فکرشونم همش احساس میکنم اتفاق بدی براشون افتاده خدانکرده.کافیه تلفنمو جواب ندن یا دیر جواب بدن استرس و تپش قلب امونو میبره.دیگ دارم دیوونه میشم از دست این افکار مزخرف.موهام سفید شده از بس استرس کشیدم

کسی بوده مث من باشه؟تورو خدا راهی جلو پام بزارین ک آروم شم.دیگ کشش ندارم.همین الانشم کلی فکر  آزار دهنده اومده سراغم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حتی خجالت میکشم بگم دو ساله خونه خودمم ب هیشکی هم نگفتیم


سلام
این موضوع  درگیری ذهنی اصلی شماست   و باعث استرس و ناراحتی های فعلی شما
این لینک رو بزنید (باز می کنه) و ورزش کگل رو انجام بدید   +  دیلیتور  دست ساز بسازید  (با ک ا ن د و م + پنبه )   و  استفاده کنید سریعا درمان میشید
من یک دوست در همین سایت داشتم  دو سال و نیم عین مشکل شما رو داشت  و شوهرش در عین ناباوری براش صبر کرده بود      با دیلیتور دست ساز  مشکلش حل ه حل شد
https://mamasite.ir/fa/article/10035/واژینیسموس-(عدم-موفقیت-در-انجام-نزدیکی)

اطلاعاتی هرچند محدود در مورد مسائل روان شناسی دارم   در همون حد اگر کمکی از دستم بربیاد دریغ نخواهم کرد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز