2789

بی بی چک زدی؟؟؟؟شاید هورمونای بدنت به هم ریخته

هیچ وقت به پسرم نمیگم مرد که گریه نمیکنه...اما همیشه اینو در گوشون زمزمه میکنم که مرد نامردی نمیکنه......یه دونه نی نی تو راهی داریم که داداش امیر عاشقشه...دعا کنید سالم بیاد 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شاید هم کیست داری

هیچ وقت به پسرم نمیگم مرد که گریه نمیکنه...اما همیشه اینو در گوشون زمزمه میکنم که مرد نامردی نمیکنه......یه دونه نی نی تو راهی داریم که داداش امیر عاشقشه...دعا کنید سالم بیاد 

ولی منم مثل شما نا منظم بودم رفتم دکتر گفت از تنبلی تخمدانه یعنی کیست تخمدان دارم بایکی دوسال قرص خوردن بر طرف شد خدارو شکر

سرتو بزار روشونه هام خوابت بگیره.....منم جاخالی میدم حالت بگیره😀😀😀

البته من نمیدونم.یه خانوم مجرد بدون علائم کیست در نظر گرفتم.ناراحتی و فشار روحی هم تاثیر گذار هست..امیدوارم مفید واقع شده باشه.🙏

تا شقایق زندگی باید کرد..🌸🌱
عزیزم باردار بودم ممنون

🌼🌼🌼🌼🌼🌼سلام..چقدر عالی🌼🌼🌼🌼🌼

خیلی خوشحال#  شدم باور کنید..یه خبر خوب واقعا روز آدم رو عوض میکنه..انشاالله قدمش خیر#  باشه و خداوند عمر با عزت#  و سلامتی#  برای همتون عنایت کنه.🙏

همیشه خوش خبر باشید🌼🍃

تا شقایق زندگی باید کرد..🌸🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز