2777
2789
عنوان

خواب کودک

37 بازدید | 5 پست

سلام مامانهای مهربون

پسرم ۲ سال و ۲ ماهشه.شبا خیلی بد میخوابه‌.معمولا دیر وقت ساعت ۱ میخوابه.بعد از ۳ یا ۴ ساعت بیدار میشه و مرتب غلط میزنه و گریه میکنه.البته تو خواب.به نظرتان دلیلش چیه؟

دلیا خاصی نداره.دختر من نزدیک پنج سالشه و هرشب هنینههه دکتر گفت کلا خوابش راحت نیس و بدخوابه خودشم میگه از خواب متنفرم😁پسرمم که ده ماهشه دقبقاا همینطوره

خدایا ممنونم بهم بچه های سالم دادی خدای خوبم مرسی که مث همیشه چشمتو رو تمامممم بدی هام بستی و خواستمو برآورده کردی...من دیگه فقط مامان پریا نیستم من الان مامان پریا و علی هستم❤❤❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ماشالله غذا خوب میخوره.خیلی هم شیطونه.ممکنه از این بچه هایی باشه که پرانرژی یا کم تمرکز میگن؟

شاید بنظرشما شیطون بیاد اما ممکنه انرژیش تخلیه نشده باشه

سعی کنیم خوب باشیم،حتی بدها هم خوبی رومیفهمن!🙄
ماشالله غذا خوب میخوره.خیلی هم شیطونه.ممکنه از این بچه هایی باشه که پرانرژی یا کم تمرکز میگن؟

بچه من موقعی که دل درد داره یا نفخ داره اینطوری میشه تا در نیاد راحت نمیشه.موقعی که قطره مولتیشو عوض کردمم همین طوری میشد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز