2777
2789
عنوان

داستان زندگیم

711 بازدید | 10 پست

دوستان عزیزم میخواستم نظرخواهی کنم ازتون 

کسی دوسداره داستان زندگی منو بخونه؟ 

اگه دوسدارید بگید امروزو تایپ میکنم فردا همشو باهم میزارم 

دیدین وقتی بچه ای👶 کار بدی بکنه مامانش بهش سخت میگیره و دعواش میکنه😡آخه خیلی دوسش داره❤️نمیخواد بچش اشتباه کنه😇 بعد بچه از رو بی‌کسی دامن مامانشو محکم می‌چسبه و گریه میکنه😢بعد مامانش هی از خودش دور میکنه بچه رو 😠بچه بیشتر و بیشتر به مادر می‌چسبه💔 تا آخر مامانه بچه رو میبخشه و سفت بغلش میکنه👩‍👧میخوام بگم خدا جونم ❤️هر چقدم بخاطر اشتباهاتم بهم سخت بگیری من بیشتر و بیشتر بهت میچسبم،انقد بهت میچسبم تا بغلم کنی، آخه میدونم چقد دوسمداری😇 آخه من که جز تو کسیو ندارم😘مرسی خداجونم که با همه ی بدیام تنهام نمیزاری💚

بله عزيزم

"درد" يعنى غم دارى بخندى به روت نيارى! "درد" يعنى دورت شلوغِ و كسى ندارى! "درد" يعنى تو خاك خودت غريبِ ديارى! " درد" يعنى شرمنده سفره ى بچه هاتى! "درد" يعنى بدهكار عمر و لحظه هاتى! "درد" يعنى دلتنگ دليل خنده هاتى! درد نون و درد بى عارى!! دردى كه از آشنا دارى!! درد بيخوابى و بيدارى!! باور اينكه خيلى تنهايى...وصله ناجور دنيايى...عمرىِ بيخودى تو رويايى...وقتى كه دست بسته نشستى و خسته اى! حتى به غصه هات وابسته اى!! زندگى تو اين شرايط يعنى "درد"!!! من "درد" مشتركم منو فرياد كن!! همدرد اگه نيستى گاهى ازم ياد كن!! من از خودم بريدمو به انتها رسيدمو از هر غريب و آشنا پُـــرم!!!😔😔😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بگو ولی فردا زود زود بذاری لطفااااا

آره امشب تایپ میکنم فردا کپی میکنم براتون

دیدین وقتی بچه ای👶 کار بدی بکنه مامانش بهش سخت میگیره و دعواش میکنه😡آخه خیلی دوسش داره❤️نمیخواد بچش اشتباه کنه😇 بعد بچه از رو بی‌کسی دامن مامانشو محکم می‌چسبه و گریه میکنه😢بعد مامانش هی از خودش دور میکنه بچه رو 😠بچه بیشتر و بیشتر به مادر می‌چسبه💔 تا آخر مامانه بچه رو میبخشه و سفت بغلش میکنه👩‍👧میخوام بگم خدا جونم ❤️هر چقدم بخاطر اشتباهاتم بهم سخت بگیری من بیشتر و بیشتر بهت میچسبم،انقد بهت میچسبم تا بغلم کنی، آخه میدونم چقد دوسمداری😇 آخه من که جز تو کسیو ندارم😘مرسی خداجونم که با همه ی بدیام تنهام نمیزاری💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز