mمحیا مدیر استارتر عضویت: 1398/08/07 تعداد پست: 780 عنوان یه سوال؟؟ 52 بازدید | 4 پست شما وقتی بعد از عروسی برای اولین بار فامیل دعوتتون میکنن چیزی میبرید خونشون؟ مثلا شیرینی 1398/08/08 | 12:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
banooosorkh عضویت: 1397/02/27 تعداد پست: 3896 شیرینی یا گل یا شکلات چرا نگفتی غم داری؟ من تا دلت بخواد بغل" داشتم.....
مامان_گلهای_بهاری عضویت: 1395/08/19 تعداد پست: 39389 بله یه چیز سبک میبریم شیرینی شکلات اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚
mمحیا مدیر استارتر عضویت: 1398/08/07 تعداد پست: 780 بله یه چیز سبک میبریم شیرینی شکلات هم برای فامیل شوهر هم عروس؟
مامان_گلهای_بهاری عضویت: 1395/08/19 تعداد پست: 39389 هم برای فامیل شوهر هم عروس؟ کلا ما رسم نداریم بار اول دست خالی جایی بریم یه چیزی میبریم حالا بسته به شرایط و نسبت و اینا . شما باید ببینید چی توی خانواده تون رایجه . اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚