2777
2789
عنوان

متفورمین

127 بازدید | 11 پست

کیا میخورن ؟ من واسه اینکه پلی کیستیکم میخورم . یکی ظهر . یکی شب . امروز روز چهارممه ‌و معذرت میخوام اسهال گرفتم .ایا  کسی اینجوری میشده ؟ به خاطر چربی سوزیش اینجوریه ؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وااااای متفورمین مزخرفترین داروی پلی کیستیکه.من که هروقت میخوردم جنازه بودم تهوع استفراغ بی حالی اسهال ازعوارضشه اصلاانرژی هیچکاری رونداشتم😣😣😣

❤من ازمعبودیکتایم فقط یک چیز میخواهم نگیردهرگز ازقلبم امیداستجابت را❤
وااااای متفورمین مزخرفترین داروی پلی کیستیکه.من که هروقت میخوردم جنازه بودم تهوع استفراغ بی حالی اسه ...

اهان  پس اونیکه من میخورم فرق میکنه

خداروشکر  

یه زمانی تاجون داشتم بحث میکردم اماالان فقط ول میکنمومیرم نمیدونم پیرشدم یاعاقل یاهردو  

من روزی ۳تا میل میکنم پلی کیستم الانم باردارم

وزن فعلی۷۳ .هدف اول ۶۸  هدف دوم ۶۵...امروز۹۹/۸/۱۱تصمیم جدی و دوباره برای لاغری دارم الهی شکرت که یه نی نی سالم بهم دادی ...برای خوشبختیه خودم دست بکار میشم تلاش میکنم و خوشبخت میشم ...خوشبختی حق منه و بالاخره منم لاعر شدم وزن ۶۰کیلو 🤩🤩🤩دلم نیومد قسمت اول امضامو پاک کنم ...بماند به یادگار...نی نی دومم هم بدنیا اومد الان دوتا گل پسر دارم ...خدایا شکرت که همیشه هوامو داری .هرچی خواستم بهم دادی ...کاش لیاقت بندگیتو داشته باشم😍واما پروسه ی لاغری من دوباره شروع شد شروع کاهش وزن :۲۶ /۱۱،وزن اولیه ۷۱😪😪۲۶ /۱۲ وزن:۶۶.۵😍😍ورن هدف ۵۸
من روزی ۳تا میل میکنم پلی کیستم الانم باردارم

عزیزم دیگه چیا مصرف کردین ؟ چقد بعد مصرفش باردار شدید ؟ ایا قبل مصرف قرص هم تو اقدام بورین و باردار نمیشدین ؟ چند ماه ؟ 

عزیزم دیگه چیا مصرف کردین ؟ چقد بعد مصرفش باردار شدید ؟ ایا قبل مصرف قرص هم تو اقدام بورین و باردار ...

من خیلی وقت مصرف میکردم اونم روزی ۳تا شاید دوسال بعد بردن دارو اقدام میکردم خبری نمیشد بعد رفتم دکتر بالترزول بازم یک ماه نشد 

بعد ماه بعدش گفتم میخوام ای یوای کنم شد ولی سقط شد دوماهگی 

سه ماه جلوگیری کردم بعد اقدام کردم ولی نشد ودوباره رفتم دکتر گعتم ای یو ای همین شهریور کردم و نشد

ولی مهر اقدام کردم با دارو با لتروزول و سینال الان خداراشکر باردارم

وزن فعلی۷۳ .هدف اول ۶۸  هدف دوم ۶۵...امروز۹۹/۸/۱۱تصمیم جدی و دوباره برای لاغری دارم الهی شکرت که یه نی نی سالم بهم دادی ...برای خوشبختیه خودم دست بکار میشم تلاش میکنم و خوشبخت میشم ...خوشبختی حق منه و بالاخره منم لاعر شدم وزن ۶۰کیلو 🤩🤩🤩دلم نیومد قسمت اول امضامو پاک کنم ...بماند به یادگار...نی نی دومم هم بدنیا اومد الان دوتا گل پسر دارم ...خدایا شکرت که همیشه هوامو داری .هرچی خواستم بهم دادی ...کاش لیاقت بندگیتو داشته باشم😍واما پروسه ی لاغری من دوباره شروع شد شروع کاهش وزن :۲۶ /۱۱،وزن اولیه ۷۱😪😪۲۶ /۱۲ وزن:۶۶.۵😍😍ورن هدف ۵۸
خدا رو شکر عزیزم 

مرسی گلن

وزن فعلی۷۳ .هدف اول ۶۸  هدف دوم ۶۵...امروز۹۹/۸/۱۱تصمیم جدی و دوباره برای لاغری دارم الهی شکرت که یه نی نی سالم بهم دادی ...برای خوشبختیه خودم دست بکار میشم تلاش میکنم و خوشبخت میشم ...خوشبختی حق منه و بالاخره منم لاعر شدم وزن ۶۰کیلو 🤩🤩🤩دلم نیومد قسمت اول امضامو پاک کنم ...بماند به یادگار...نی نی دومم هم بدنیا اومد الان دوتا گل پسر دارم ...خدایا شکرت که همیشه هوامو داری .هرچی خواستم بهم دادی ...کاش لیاقت بندگیتو داشته باشم😍واما پروسه ی لاغری من دوباره شروع شد شروع کاهش وزن :۲۶ /۱۱،وزن اولیه ۷۱😪😪۲۶ /۱۲ وزن:۶۶.۵😍😍ورن هدف ۵۸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز