2789

من قبل از بارادای 20 کیلو اضافه وزن داشتم از قرص های لاغری هم خیلی می ترسیدم اما دوستم از جایی گرفته بود و راضی بود منم استفاده کردم یه دوره ایزی اسلیم گرفتم اشتهام رو کاملا از بین برده بود و انرژی خوبی داشت کلا خونه تکونی عید رو تو یه روز انجام دادم دیگه خخخ


بعدش دیگه ایزی اسلیم نبود یه دوره گلوریا گرفته کلا دوماهه تونستم به وزن مناسب برسم اگه دوست داشتید خودتون از لینک زیر اقدام کنید من که راضی بودم انشالله شما هم به نتیجه دلخواه برسید البته اینستاگرام هم پیج دارند.


https://wa.me/09309782427


ادرس کانال نوین داروطب


http://t.me/novindaroteb



سلام بچه ها خسته نباشید


رژیم های ک دوره کمی دارن همراه با کاهش وزن بالا رو لطفا کنار بذارید چون خیلی راحت برمیگرده

من یه پیح دارم داخل واتس اپ حدود ۳۰۰ تا عضو داره، کاملا رایگان کنار هم لاغر شیم

https://chat.whatsapp.com/EjHTBtHus1c1qawBYEy186

رژیم خاصی نداریم چون راه طولانی و صد در صد رعایت نمیکنیم

توی پیج اینستاگرام، خیلی اصولی و علمی راجع به لایف استایل سالم میگیم

https://instagram.com/jastdotir?igshid=YmMyMTA2M2Y=https://instagram.com/jastdotir?igshid=YmMyMTA2M2Y=

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز