2777
2789
عنوان

@نی_نی_یار_۳

165 بازدید | 25 پست

لطفا کاربری منو حذف کنید اینجا اکثرا پسر هستن با کاربری زن وارد میشن و مزاحم اسایش دیگران.

تاپیک ها از تاریخ 1402/08/26 مال من tarkhon  هست. تاپیک های قبل اون مال کاربری هست که من این کاربری را مدتی بهشون واگذار کرده بودم.

نی_نی_یار_۵@

لطفا کاربری بنده را حذف کنید

تاپیک ها از تاریخ 1402/08/26 مال من tarkhon  هست. تاپیک های قبل اون مال کاربری هست که من این کاربری را مدتی بهشون واگذار کرده بودم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا نی نی یارا نیستن؟

خانوم منجم🪐⭐️ رایگان برای کسی کار انجام نمیدم. فقط برای تفسیر چارت بهم درخواست دوستی بدید نه مسائل دیگه. ساعتها زمان میذارم روی کارم اگر از دلتون نمیاد دست تو جیبتون کنید پیش من چارت نگیرید و مدام اصرار نکنید و شان خودتونو پایین نیارید بابت یه کار رایگان! به دعا و صلوات و قران کسیم نیاز ندارم، خودم هم قران بلدم هم صلوات، مرسی! همینطوریشم از حقم خیلی کمتر دارم میگیرم و مراعاتتون میکنم. اگر برای کار من ارزش قائل نیستید به من پیام ندید. برای افرادی که مدام چونه میزنن و متوقع هستند، دیگه هرچقدرم بها پرداخت کنند من قبول نمیکنم کاری انجام بدم. تو دانشکده مهندسی خوندم و فوق لیسانس دارم. از اواخر سال 95 دوره های مختلفی تو حیطه متافیزیک و قانون جذب و خودشناسی گذروندم. فاز ماه من Waning Gibbous یا همون ماه کاهنده هستش که یعنی پخش بذر، توزیع و آموزش، به اشتراک گذاری و درون نگری... تمام این سالها دقیقا داشتم طبق رسالت روحیم پیش میرفتم و خبر نداشتم🤭 تاپیکای آموزشی زیادی زدم و هدفم گسترش دادن آگاهیه نه بیشتر...

درخواست دادن شما قبول نکن

چشم منتظر نظر شما دوست عزیز بودم

تاپیک ها از تاریخ 1402/08/26 مال من tarkhon  هست. تاپیک های قبل اون مال کاربری هست که من این کاربری را مدتی بهشون واگذار کرده بودم.
@نی_نی_یار_5     @نی_نی_یار_3    

مرسی عزیزم

تاپیک ها از تاریخ 1402/08/26 مال من tarkhon  هست. تاپیک های قبل اون مال کاربری هست که من این کاربری را مدتی بهشون واگذار کرده بودم.

همه جا همینه

تنها راهی که میشه از شرشون در امان باشی اینه که بشینی گوشه خونه قلاب بافی کنی نبینیشون😂😂😂😂😂😂😂😂

قرن بیست و یک برای بقیه کشورهاست، ما نهایتا سال دوم هجرت باشیم     

@نی_نی_یار_شب  

@نی_نی_یار_3  

چرا من صداتون میکنم نیستید؟  کار دارم باهاتون

خانوم منجم🪐⭐️ رایگان برای کسی کار انجام نمیدم. فقط برای تفسیر چارت بهم درخواست دوستی بدید نه مسائل دیگه. ساعتها زمان میذارم روی کارم اگر از دلتون نمیاد دست تو جیبتون کنید پیش من چارت نگیرید و مدام اصرار نکنید و شان خودتونو پایین نیارید بابت یه کار رایگان! به دعا و صلوات و قران کسیم نیاز ندارم، خودم هم قران بلدم هم صلوات، مرسی! همینطوریشم از حقم خیلی کمتر دارم میگیرم و مراعاتتون میکنم. اگر برای کار من ارزش قائل نیستید به من پیام ندید. برای افرادی که مدام چونه میزنن و متوقع هستند، دیگه هرچقدرم بها پرداخت کنند من قبول نمیکنم کاری انجام بدم. تو دانشکده مهندسی خوندم و فوق لیسانس دارم. از اواخر سال 95 دوره های مختلفی تو حیطه متافیزیک و قانون جذب و خودشناسی گذروندم. فاز ماه من Waning Gibbous یا همون ماه کاهنده هستش که یعنی پخش بذر، توزیع و آموزش، به اشتراک گذاری و درون نگری... تمام این سالها دقیقا داشتم طبق رسالت روحیم پیش میرفتم و خبر نداشتم🤭 تاپیکای آموزشی زیادی زدم و هدفم گسترش دادن آگاهیه نه بیشتر...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز