سلام خوبید؟من دو هفتس اومدم شهر جدید از اول نامزدی یک همسایه داشتیم که مرتب بچشو میزاشت خونه ما و به هر دری میزد که بچه پیش ما باشه یکی دو بار حتی با شوهرم دعواشم شد حتی یکبار گفت مادر فلجش رو خونه ما بزاره
اما یک هفتس رفتارش معقول تر شده و ارتباطش رو درست درمون تر کرده این هفته که داره میاد جمعه برای تولد پسرش دعوتم کرده نمیدونم از طرفی تنهام و اینجا دوستی ندارم اونجا جمع خانومانس نمیدونم برم یا نه از طرفی کارای رو مخیش از یادم نمیره حتی یکبار در نبود من وقتی شوهرم تنها بود خواست بیاد خونمون یعنی بچشو گذاست و موقع گرفتنش نشست خونمون