منم تنبلی داشتم و اون ماهی که دکتر برام لتروزول و اچ سی و سینال اف نوشت باردار شدم..
از روزی که پریود میشدم تا ۱۶ ام گرمی میخوردم سردی تا جایی که میشد نمیخوردم
میوه خیییلی کم برنج کم آب سرد اصلا
بجاش خودم و شوهرم مغزیجات عسل خرما سیاه دونه موز و..
قبل تخمک گذاری هم پیاده روی زیاد داشتم
و توکل کردم ب خدا و نذر حضرت رقیه و علی اصغر حاجت گرفتم