2777
2789
عنوان

بیاین امید بدین🙂😛😪

154 بازدید | 27 پست

 تنبلی دارم و میخوام مامان بشم، هر روز پیاده روی میکنم و رازیانه و دوسین و عرق فراسیون مصرف میکنم، شکر و شیرینی مصنوعی و کنسرو و غذای صنعتی رو خیلی کم کردم، بنظرتون یک ماهه نتیجه میگیرم میتونم باردار بشم؟ 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زمان تعیین نکن

زمانش دست خداست 

مطمئنا بهترین وقتش میشه

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤

عزیزم امیدت به خدا باشه تو که همه کار داری می‌کنی نذر حضرت عباس هم بکن هر شب جمعه3تا یاسین بخون و جمعه چهارم یکی یاسین فقط بخون انشالله که حاجت میگیری و اینکه تو تمام تلاشتو داری می‌کنی حتما موفق میشی به خودت باور داشته باش 

منم تنبلی داشتم و اون ماهی که دکتر برام لتروزول و اچ سی و سینال اف نوشت باردار شدم..

از روزی که پریود میشدم تا ۱۶ ام گرمی میخوردم سردی تا جایی که میشد نمیخوردم 

میوه خیییلی کم برنج کم آب سرد اصلا 

بجاش خودم و شوهرم مغزیجات عسل خرما سیاه دونه موز و..

قبل تخمک گذاری هم پیاده روی زیاد داشتم

و توکل کردم ب خدا و نذر حضرت رقیه و علی اصغر حاجت گرفتم 

خدایا شکرت ..واسه نی نی دار شدن همه منتظرا صلوات بفرستین.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز