اخه خلاصه اش اینه من اتباعم با کسی که قبلا دوسش داشتم مارو. باهم گرفتن خیلی قضیه بیخ پیدا. کرد داشتن منو اخراج میکردن مرده طلاق گرفته بود حاضربود منو بگیره باهمه چیزش کناراومدم واسه شکستن حکم طرد مرز مجبورم کردن وکیل بگیرم بدونی چیا توگوشم خوند. وازاین پسره بدگفت نزاشت باهش ازدواج کنم نجاتمم دادپولشم تمام وکمال دادم ولی ته دلم نمیبخشمش وگرنه من الان هم شوهر. داشتم هم شناسنامه ایرانی بعد ۲۹سال تولد درایران