2777
2789
عنوان

چقد حس خوبیه😍

223 بازدید | 25 پست

چقدرررر حس قشنگیه با صدای بارون،،،و نفسای عشقت که کنارت خوابیده،،،به خواب بری...😍


خدایاشکرت😍


این حسو واسه همتون ارزومیکنم

😔نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین؛؛؛؛من به جا ماندن از این قافله عادت کردم😢                                                                                                                                                                                        آقا جان گدانمیخواهی؟دختر بی وفا نمیخواهی؟😔         کاش میشد ز من سوال کنی؛دخترم کربلانمیخواهی؟😢                                                                                                امسال دلم خیلی پره آقا....همه دارن میرن،،دارن میان پیشت،،چجوری طاقت بیارم و دلم نگیره؟       یعنی میان اینهمه زائر اضافی ام؟!😢.                     آقا چطوری دووم بیارم تا اربعین بعد....خدایا چرا قسمتم نکردی؟خدایا تو که داری میبینی دلم تو چه حالیه؟خدایا تو که بغضمو میبینی...چجوری ببینم همه میرن ولی من...😢.       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انقد احساساتي نيستم

ولي خدا برات حقظش كنه🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

❤خوشبخت شین

فدات😘

😔نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین؛؛؛؛من به جا ماندن از این قافله عادت کردم😢                                                                                                                                                                                        آقا جان گدانمیخواهی؟دختر بی وفا نمیخواهی؟😔         کاش میشد ز من سوال کنی؛دخترم کربلانمیخواهی؟😢                                                                                                امسال دلم خیلی پره آقا....همه دارن میرن،،دارن میان پیشت،،چجوری طاقت بیارم و دلم نگیره؟       یعنی میان اینهمه زائر اضافی ام؟!😢.                     آقا چطوری دووم بیارم تا اربعین بعد....خدایا چرا قسمتم نکردی؟خدایا تو که داری میبینی دلم تو چه حالیه؟خدایا تو که بغضمو میبینی...چجوری ببینم همه میرن ولی من...😢.       
پایدار/

قربونت😘

😔نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین؛؛؛؛من به جا ماندن از این قافله عادت کردم😢                                                                                                                                                                                        آقا جان گدانمیخواهی؟دختر بی وفا نمیخواهی؟😔         کاش میشد ز من سوال کنی؛دخترم کربلانمیخواهی؟😢                                                                                                امسال دلم خیلی پره آقا....همه دارن میرن،،دارن میان پیشت،،چجوری طاقت بیارم و دلم نگیره؟       یعنی میان اینهمه زائر اضافی ام؟!😢.                     آقا چطوری دووم بیارم تا اربعین بعد....خدایا چرا قسمتم نکردی؟خدایا تو که داری میبینی دلم تو چه حالیه؟خدایا تو که بغضمو میبینی...چجوری ببینم همه میرن ولی من...😢.       

خوش باشی عزیزم

ولی من از سیل امسال اونقد خاطره بد دارم که الان با شنیدن صدای بارون بیخواب میشم و استرس میگیرم

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرةالایام                          سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲

ازین رمانتیک بازیا خوشم نمیاد😐😐😐

اما پایدار عزیزم❤😉

من مامان مرصادجونمم😍تا ۱۴۰۰ پسرم بغلمه ای خدااااا از الان ک هیچ وجود خارجیم نداره عاااااشقشمممم 😍فندق مامانو بابا از خدا بخاه ک زودتر برا اینکه منو باباییت  بریم سرخونه زندگیمونو تو زودتر بیای بغلمون کمکمون کنه😍❤اخه تو ب خدا الان نزدیکتری زندگیمممم😉😍🙏❤ خیلیییی دوستت دارم مرصادم😍❤  آهایییی تویی ک امضامو خوندی !!! آره دوست عزیز با خودتم😉😍از خدا میخام امضای قشنگش پای تک تک ارزوهات باشه🙏آمین🌹🌹🌹 اللهم صل علی محمدوال محمد وعجل فرجهم❤🙏 تیکر عروسیمه شایدم زودتر برگزار شد😍💃❤
چقدر زود 

چی

😔نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین؛؛؛؛من به جا ماندن از این قافله عادت کردم😢                                                                                                                                                                                        آقا جان گدانمیخواهی؟دختر بی وفا نمیخواهی؟😔         کاش میشد ز من سوال کنی؛دخترم کربلانمیخواهی؟😢                                                                                                امسال دلم خیلی پره آقا....همه دارن میرن،،دارن میان پیشت،،چجوری طاقت بیارم و دلم نگیره؟       یعنی میان اینهمه زائر اضافی ام؟!😢.                     آقا چطوری دووم بیارم تا اربعین بعد....خدایا چرا قسمتم نکردی؟خدایا تو که داری میبینی دلم تو چه حالیه؟خدایا تو که بغضمو میبینی...چجوری ببینم همه میرن ولی من...😢.       

ای جان .عزیززم چه حس قشنگییییی بوددد .ان شاالله تا ابد بمونید برای هم .برا بقیه خم دعا کنیدد .خیلی حس خوبی بود 

من یک جنوبی ام 😍😍😍😍😍😍😍 همه جنوبی ها عشقن💖💖 خونگررم و باحال 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز