2777
2789
عنوان

لواشک انار

1932 بازدید | 26 پست

هستشو در میارین واسه لواشک انار یا با هسته؟؟؟؟؟؟؟؟با انار ب جز لواشک میشه چی درست کرد

نوشتم مهسا هستم اشتباه تایپ شده😍دعا کنید phdرشته دلخواهم قبول بشم 😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای دلم خواست

رادینم..پسرمامان هیچوقت فکر نمیکردم یه پسر شیرین مثل تو داشته باشم از وقتی اومدی دنیای مامان قشنگ شد عشق کوچولوی من مرد کوچیک مامان...😍نازگلم قلبمی معجزه کوچولوی من دختر قشنگه مامانربان گوشه ی عکست...حق من این نبود عکستو بااون ربان مشکی ببینم داداشی😔😭🖤 پادشاه زندگی من جایی همین نزدیکی ها مشغول تلاش است...کم می خوابد. استراحتش کم است.دستان مردانه اش را که حکمتش را نمیدانم چرا آرامش بی پایان دارد.پادشاه من خسته میشود اما خستگی در میکند از من...آغوشش از جنس خواب است بی هوا هم که بغلش کنی چشمانت بسته میشود از آرامش بی حساب...چه افتخاریست خانمی کردن برای چنین گوهری...چه برکتیست که خستگی اش با من در میشود...به خودم میبالم که از وجود من لذت میبرد... دستانم خالیست. چیزی برای عرضه ندارم. اما تا آخرین شماره های نفس هایم قدر دان توام..قدردانم که پادشاه من بهترین مرد زمین است...لمس قشنگیست واژه خوشبختی و من خوشبخت ترینم با تو❤همین که از عمق وجود میدانم دوستم داری برایم کافیست...

بچه ها با انار میشه شربت درست کرد مثل آلبالو؟ یعنی میشه نگه داشت

                                                                                                 💖 آرزوهای قشنگتون واقعی بشه💓.
چجوری هسته شو در بیارم

اگه کم هست خودت دون کن با آبمیوه کیری ابش بگیر اگه زیاده بده بیرون ابگیری کنن

                                                                                                 💖 آرزوهای قشنگتون واقعی بشه💓.
اگه کم هست خودت دون کن با آبمیوه کیری ابش بگیر اگه زیاده بده بیرون ابگیری کنن

نزدک ۲ کلیو

نوشتم مهسا هستم اشتباه تایپ شده😍دعا کنید phdرشته دلخواهم قبول بشم 😇

اغا من دیشب برای اولین بار اومدم لواشک انار درست کنم طرز تهیشو هم از نت گرفتم هرررچی گذاشتم رو اجاق دیدم غلیظ نمیشه ابه همش😐 اخر سرمجبور شدم با یکم سیب قاطی کردم دستورشو از نت نگیر چرت گفته

سلامتی حضرت عشق دوتا صلوات😉
اب اناد یعنی

نه مثل آلبالو که هسته هاش میگیری با شکر میذاری جوش بخوره بعد شربت میکنن میگم انارم میشه اینجوری کرد؟ 

                                                                                                 💖 آرزوهای قشنگتون واقعی بشه💓.
اغا من دیشب برای اولین بار اومدم لواشک انار درست کنم طرز تهیشو هم از نت گرفتم هرررچی گذاشتم رو اجاق ...

چیکارش کردی ک غلیظ شد

نوشتم مهسا هستم اشتباه تایپ شده😍دعا کنید phdرشته دلخواهم قبول بشم 😇
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعا کنید

_2345rahs | 27 ثانیه پیش

یعنی خدا نکنه

maryam23م | 43 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز