2777
2789

همسرم میرفت سرکار بس که سرو صدا کردبیدارشدم خیلی سرده خونمون پتوداشتم فایده نداشت رفتم لحاف آوردم

خدایا هزارمرتبه شکر❤خدایا من روتو خیلی حساب باز کردم🧚‍ باز دم غریبه ها گرم، مارو رنگ کردن ولی نفروختن💔

ریا نباشه نمار صبح

بجز از علی نباشد بجهان گره گشایی ⚘⚘طلب مدد از او کن چو رسد غم و بلایی ⚘⚘میدونیدتقوا یعنی چی؟؟ یعنی اگه یه هفته ازتمام کارهای مافیلم گرفتن وگفتن اعمال هفته گذشته ات در تلویزیون پخش شده ناراحت نشیم.⚘⚘تانیایی گره از کاربشروا نشود...درد ماجز به ظهور تو مداوا نشود⚘⚘

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


صبح شده دیگه میخوام برم پارک پیاده روی

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکمالسلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسینو رحمة الله و برکاته همتا هم نداری که وقت نبودنت به دلم وعده بدهم شاید مثلش را پیدا کنم! آقای بی همتای من بیا  اللهم عجل لولیک الفرج

باردار،زیر دلم درد میکنه، سنگین شدم اصلا نمیتونم بخوابم این روزا😑

❤ روزی خواهد رسید که تو بزرگ میشوی و قد میکشی، روزی خواهد رسید که من حسرت امشب هایی را خواهم خورد که با سردرد و گردن درد و اعصاب خراب...به خواب میروم...شاید روزی آغوشم درد بگیرد...آری،،،این روزها دارد از من یک مادر به شدت بغلی میسازد.........😪❤                                                       🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 به خودم افتخار میکنم که از وزن ۱۱۷.۵ کیلوگرم به وزن ۷۸ کیلوگرم رسیدم🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻خدایا شکرت بابت دو تا گل پسرام😍😍اهورا جانم و ارسلان جانم😍😍🧿🧿

بچه نمیخوابه🙂

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز