سلام شبتون بخیر کسی هست که اینجا رژیم کتوژنیک داشته باشه؟ممکنه ی مقدار راهنمایی کنید؟درموردش تحقیق کردم و میدوتم اصول کارش چطوری هست و چطور باعث چربی سوزی میشه فقط ی مقدار سخت ب نظر میاد چون هم منابع غذاییش محدوده هم با ی اشتباه کوچیک از حالت کتو خارج میشه بدن. میخوان بدونم چقد راضی هستین و نتیجه گرفتید ممنونم
حالا تو هفته سوم روی۶۴/۵۰۰ استپ کردم و خارج نمیشم. هیچ تغلب و چیتی هم نداشتم کامل رعایت کردم فقط زیاد چرب و چیلی نمیتونم بخورم. چیکارکنم از استپ خارج شم؟
میشه برای صاحب خونه شدنمون یه صلوات بفرستین.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.