2777
2789
عنوان

شكم دوم

| مشاهده متن کامل بحث + 776 بازدید | 58 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خانما امروز به من گفتن جفتم پایینه.. یعنی چی..خطرناک..؟

چندهفته ای؟؟؟نگران نباش بااستراحت بالامیره دستشدیی فرنگی استفاده کن.نزدیکی نداشته باش.پله بالاپایین نکن زیاد

❤من ازمعبودیکتایم فقط یک چیز میخواهم نگیردهرگز ازقلبم امیداستجابت را❤
خانما امروز به من گفتن جفتم پایینه.. یعنی چی..خطرناک..؟

نه عزیزم فقط استراحت کن زیاد راه نرو     چند وقته   منم اینجوری بودم استراحت مطلق شدم کشید بالا

البته ۲شب هم بستری شدم برا اینکه خونریزی کردم

به اندازه ی ادما نباید دست زد.آدما همونقدر که هستن .هستن.
اینم میخوتی طبیعی بیاری انشاله

زایمان اولم سزارین بود 

دومی رو به خواست خدا طبیعی اوردم

ان شاأالله اگه بازهم خواست خدا باشه اینم طبیعی

کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام
أولى سز بد نبود دومى سز مردم و زنده شدم سومى سز بد نبود چهارمى سز دوباره مردم و زنده شدم😶

۴تا     خدانگهشون داره عزیزم

به اندازه ی ادما نباید دست زد.آدما همونقدر که هستن .هستن.
أولى سز بد نبود دومى سز مردم و زنده شدم سومى سز بد نبود چهارمى سز دوباره مردم و زنده شدم😶

جنسیت بچه هاتونم بگین لطفا😍

❤من ازمعبودیکتایم فقط یک چیز میخواهم نگیردهرگز ازقلبم امیداستجابت را❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز