2789
عنوان

غربالگری دوم

624 بازدید | 113 پست

کیا ان تی و آزمایش غربالگری اولشون خوب بوده ولی آزمایش غربالگری دوم هم انجام دادن؟ 

من هردو خوب بود اما دکترم اینم نوشت امروز رفتم انجام دادم

یعنی نتیجه اینم خوبه چون اون دوتا خوب بودن؟

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کلااین ان تی بعدش انومالی بعدش غربالگری دوم اینا مراحل بارداریه براهمه مینویسن

آرام باش هیچ چیزی ارزش این همه دلهره را ندارد:)👣               وقتی گریه کنی هیچکس بهت اهمیت نمیده تا شروع میکنی به خندیدنحسودیا شروع میشه پس بخند بخند بخند(:🙃
ان تی همون سونوی غربالگری اول،من همه خوب بودن ولی بازم دادم

منم همینطور آخه خیلیا میگن نمی‌خواد وقتی اوناخوب بودن

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
ولی آنومالی زمان بر هست حدود نیم ساعتی طول میکشه

من سونو منظورم نیس عزیزم آزمایش رو میگم 

بجز سونو آنومالی

غربالگری دوم


مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
ی ربع ان تی بیست دیقه آنومالی،که دیروز رفتم

راستی بچت پسره؟؟؟دختربود ک.

آرام باش هیچ چیزی ارزش این همه دلهره را ندارد:)👣               وقتی گریه کنی هیچکس بهت اهمیت نمیده تا شروع میکنی به خندیدنحسودیا شروع میشه پس بخند بخند بخند(:🙃
عزیزم من ان تیم خوب بود.اما دکتر گف برای مطمئن شدن کاملمون انومالی رو هم برو.ک خداروشکر اونم خوب بود

گلم سونو آنومالی منظورم نیس من آزمایش غربالگری دوم یا همون quadpurleمنظورمه

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
کلااین ان تی بعدش انومالی بعدش غربالگری دوم اینا مراحل بارداریه براهمه مینویسن

آره من همین آزمایش دومی منظورمه 

آخه خیلی از دکترا میگن آزمایشش لازم نیس فقط سونو آنومالی میفرستن

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز