دوستان من تا هفته ی ۲۶ که می رفتم سونو همیشه وضعیت بریچ بود و از ۲۰ هفته که تکوناشو حس کردم اطراف ناف و بالاتر حس میشد زیر دلم هیچی حس نمی کردم ، از ۲۸ هفته تکوناش کمتر شد و زیر دلم می زد که دیروز که رفتم سونو ۲۹ هفته و ۲ روز گفت سفالیکه.... حالا سوال اینجاس مگه با سرش ضربه می زنه که با تغییر موقعیتش سرش جای ضربش عوض شده ؟؟؟😐😐😐
من فکر می کردم با پاشون بیشتر می زنن
نی نیای شما کجا بیشتر ضربه می زنن وموقعیتشون چیه؟؟؟