2777
2789
عنوان

تکون جنین 🤔

143 بازدید | 16 پست

دوستان من تا هفته ی ۲۶ که می رفتم سونو همیشه وضعیت بریچ بود و از ۲۰ هفته که تکوناشو حس کردم اطراف ناف و بالاتر حس میشد زیر دلم هیچی حس نمی کردم ، از ۲۸ هفته تکوناش کمتر شد و زیر دلم می زد که دیروز که رفتم سونو ۲۹ هفته و ۲ روز گفت سفالیکه.... حالا سوال اینجاس مگه با سرش ضربه می زنه که با تغییر موقعیتش سرش جای ضربش عوض شده ؟؟؟😐😐😐

من فکر می کردم با پاشون بیشتر می زنن

نی نیای شما کجا بیشتر ضربه می زنن و‌موقعیتشون چیه؟؟؟

خوشبختی یعنی دوتا پسر کوچولو‌ تو خونت داشته باشی ❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب دستاش فک‌نکنم اونقدر زیر قرار داشته باشه الان تقریبا دمه خطه سزارین می زنه 😐


برا منم سفالیک بود همونجا رو با دستاش ضربه میزد زیر سینه ام رو با پاهاش

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

من ک کلا بچم پایینه قدم بلنده بالاتنم بلنده

بیشتر تو مثانه و اون پایینه و یا روی ناف و تو پپهلوهام حس میکنم

تکوناشم بعضی روزا کمه بعضی روزا زیاد بستگی ب حاله خودمم داره

میشه برامون صلوات بفرستی؟😚💐تیکر تولد یکسالگی گل دخترمه😍
عزیزم میشه بگی هزینه سونوت چند شد؟

عزیزم این سونو رو خودم بدون نسخه رفتم ۹۰ تومن شد 

ولی اونی که ۲۸-۳۲ دکتر می نویسه ۴۵۰ تومنه ، هفته ی دیگه بابد برم 

خوشبختی یعنی دوتا پسر کوچولو‌ تو خونت داشته باشی ❤️
عزیزم این سونو رو خودم بدون نسخه رفتم ۹۰ تومن شد  ولی اونی که ۲۸-۳۲ دکتر می نویسه ۴۵۰ تومنه ، ...


واقعا ینی از غربالگریام گرون تره؟منم ۴آبان باید برم تو۲۹هفتگی

آمد کنارم نشست، سرش را به دامنم گذاشت، پاهاش را دراز کرد و چشم‌هاش را بست: «کارم از تکیه گذشته. دلم می‌خواهد توی بغلت بمیرم.»سال بلوا

واقعا ینی از غربالگریام گرون تره؟منم ۴آبان باید برم تو۲۹هفتگی

ببین‌من ان تی ۴۵۰ دادم 

انومالی ۶۵۰ 

غربال ۳ ، ۴۵۰ همشو پیشه سولماز پیری رفتم

شاید جای دیگه ارزونتر باشه ولی ۱۰۰٪ بالای ۲۰۰

خوشبختی یعنی دوتا پسر کوچولو‌ تو خونت داشته باشی ❤️
ببین‌من ان تی ۴۵۰ دادم  انومالی ۶۵۰  غربال ۳ ، ۴۵۰ همشو پیشه سولماز پیری رفتم شاید جای ...

نمیشناسم این خانومو.اما من جام جم شهریار میرم سونو ان تی۲۱۶سونو انومالیم حدودای ۲۰۰بود

ازمایشاشو یادم نیس 

ادرس این خانوم کجاست؟کارشون حتما خیلی خوبه؟

آمد کنارم نشست، سرش را به دامنم گذاشت، پاهاش را دراز کرد و چشم‌هاش را بست: «کارم از تکیه گذشته. دلم می‌خواهد توی بغلت بمیرم.»سال بلوا

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز