2777
2789
عنوان

اسي.....

| مشاهده متن کامل بحث + 613 بازدید | 83 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اس یعنی استاتر

مگه فحش دادیم حالو؟

چقدر صدای آمدنِ پاییز شبیه صدای قدم های تو بود ملتهب، مرموز، دوست داشتنی...                                                                          چقدر هوای پاییز شبیه دست های توست نه گرم، نه سرد، همیشه بلاتکلیف...                                                                                چقدر صدای خش خش برگ ها شبیه صدای قلب من است که خواست، افتاد، شکست...                                                                         چقدر این پیاده روها پر از آرزوهای من است نارنجیِ یکدست، پُر از آدم های دست در دست،مست...چقدر پاییز شبیه دلتنگی ست شبیه کسی که بود اما رفت کسی که دیگر نیست(:
نه فقط اسی    

بخاطر اسی گفتم بگیم وگرنه اسب خیلی قشنگتره 

یه روز تووباغ وحش رفته بودم تو بریه شیر                   یه شیر تو قفس                                                        همون روز تو دلم گفتم                                             یه شیر مرده  بیرون قفس                                           بهتراز صد شیر زنده تو قفس 
دیگه بگین مدیر  مدیره مدیره مدیر

ميدونم الان يسري ها ميگن خنگه اسي مخففه اينو منً خودم ميدونم مثلا ميتونيم  وقتي كسي ناراحته تاپيك زده داره از غصه هاش ميگه ميتونيم از كلمات قشنگتر مثل عزيزم ....استفاده كنيم كاش ميشد اين كلمه اسي از ني ني سايت حذف بشه 

پسرم 👑سرم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز