2777
2789
عنوان

گند زدم

117 بازدید | 10 پست

شوهرم دیروز دفتر خاطرات که توش رمزی نوشته بودم خوند.. خودمم بعد نوشتنش اصلا سعی نکردم بخونم..فکر نمیکردم کسی بتونه بخونه..ولی اون نشست با دقت همه رو خوند..کلی هم عشق و عاشقیای مسخره آبکی توش بود..

خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلا دفتر خاطرات نوشتنش ریسکه

آدم گاهی یه فازیه شاید یه دری وری ب ذهنش برسه بنویسه

نباید بقیه بفهمن


بنده کاربر قدیمی نیستم.دیگه حداکثرش یه سال ، خواننده خاموش هم حساب کنیم یه سال و نیم🤣لاکچری نیستم.به ارواح جدم نیستی درحدم هم نمیتونم بگم ، نمیتونم از اون بندگان خدابیامرز مایه بذارم ، ریپلای بکن ریپلای میکنم ولی مودبانه ، لطفا انتقام گرسنگی و اعصاب خراب و شوهر بد و گریه بچتون رو از بنده نگیرید ، تفاوت فرهنگ و عقیده و ...داریم مودبانه بحث کن بنده از اینور گوشی نمیتونم به شما صدمه بزنم تو هم هرقد جیغ بزنی صداش به من نمیرسه حداکثر مرورگرم میبندم میرم سر یکار دیگه پس خواهشا به اعصاب خودت رحم کن و مسلط باش....باشد که زین پس دوستان خوبی برای هم باشیم اینجا😘
کلا دفتر خاطرات نوشتنش ریسکه آدم گاهی یه فازیه شاید یه دری وری ب ذهنش برسه بنویسه نباید بقیه بفهمن

دقیقا همینه..انگلیسی نوشته بودم جفت جفت طوری ک بین کلمات فاصله نبود..نصفشو خودم یادم نمیاد حالا باید جواب پس بدم

خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.
دقیقا همینه..انگلیسی نوشته بودم جفت جفت طوری ک بین کلمات فاصله نبود..نصفشو خودم یادم نمیاد حالا باید ...

حالا چی میگه

بنده کاربر قدیمی نیستم.دیگه حداکثرش یه سال ، خواننده خاموش هم حساب کنیم یه سال و نیم🤣لاکچری نیستم.به ارواح جدم نیستی درحدم هم نمیتونم بگم ، نمیتونم از اون بندگان خدابیامرز مایه بذارم ، ریپلای بکن ریپلای میکنم ولی مودبانه ، لطفا انتقام گرسنگی و اعصاب خراب و شوهر بد و گریه بچتون رو از بنده نگیرید ، تفاوت فرهنگ و عقیده و ...داریم مودبانه بحث کن بنده از اینور گوشی نمیتونم به شما صدمه بزنم تو هم هرقد جیغ بزنی صداش به من نمیرسه حداکثر مرورگرم میبندم میرم سر یکار دیگه پس خواهشا به اعصاب خودت رحم کن و مسلط باش....باشد که زین پس دوستان خوبی برای هم باشیم اینجا😘
😂😂😂😂😂😂من سوزوندم قشنگ خیال خودمو راحت کردم‌.منم رمزی نوشته بودم مثلا.از چپ ره راست

آبروم رفت.. نمیدونم چجوری جمعش کنم.. هرچی میگم بابا همه دخترا توهم میزنن یه دوره ای که عاشقن

خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.
هیچی قهر کرد

عیب نداره آشتی میکنه بعدا

بنده کاربر قدیمی نیستم.دیگه حداکثرش یه سال ، خواننده خاموش هم حساب کنیم یه سال و نیم🤣لاکچری نیستم.به ارواح جدم نیستی درحدم هم نمیتونم بگم ، نمیتونم از اون بندگان خدابیامرز مایه بذارم ، ریپلای بکن ریپلای میکنم ولی مودبانه ، لطفا انتقام گرسنگی و اعصاب خراب و شوهر بد و گریه بچتون رو از بنده نگیرید ، تفاوت فرهنگ و عقیده و ...داریم مودبانه بحث کن بنده از اینور گوشی نمیتونم به شما صدمه بزنم تو هم هرقد جیغ بزنی صداش به من نمیرسه حداکثر مرورگرم میبندم میرم سر یکار دیگه پس خواهشا به اعصاب خودت رحم کن و مسلط باش....باشد که زین پس دوستان خوبی برای هم باشیم اینجا😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درد زیر دل

hastikhanom71 | 15 ثانیه پیش

مهم نیست

lotooos | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز