2789
عنوان

دعوا کردم

| مشاهده متن کامل بحث + 194 بازدید | 28 پست
دست خودم نیست افسرده شده بخدا هر کار میکنم نمیتونم 

الان با بچت حرف بزن به فکر سلامتیت باش.سعی کن قلبتو از تمام کینه هاو بدی ها پاک کنی چون از این به بعد بهشت زیر پاته عزیزم. دنیاتو بزرگ کن چون قراره مادر بشی اسوه صبرو گذشت و از خودگذشتگی. آروم باش و ذکر خدارو بگو. شاد باش چون الان دونفری. خودت به خودت محبت کن. 

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤
اشکالی نداره مسخره بازی درآورده بخندین،بارداری حساس شدی عزیزم.بیخیال باش بارداری خیلی مضخرفه بخاطر ا ...

واقعا هم اینطور شده درست میشه به نظرت نکنه دیگه کامل ازم خسته شه

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان با بچت حرف بزن به فکر سلامتیت باش.سعی کن قلبتو از تمام کینه هاو بدی ها پاک کنی چون از این به بع ...

مرسی گلم خیلی مرسی حرفهات تاثیر کرد اونقدر گریه کردم چشام داره میسوزه 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
مرسی گلم

الان تو این احساس داری بچت بیاد شوهرت فک میکنه کمبود محبت داره چون اون موقع تویی و یه موجود ضعیفو ظریف که همه کاراش با توئه و از صفر تا صد زندگیش محتاج توئه پس سخت نگیر به شوهرت که بعد زایمان اونم بهت سخت نگیره الانو نگاه نکن بچه بیاد خانوما کلا شوهرو میذارن کنار 😂 که البته اینم اشتباههه

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤
الان تو این احساس داری بچت بیاد شوهرت فک میکنه کمبود محبت داره چون اون موقع تویی و یه موجود ضعیفو ظر ...

من که شوهرم رو اونقدر دوست دارم که از عشق زیاد اذیت میشم دعا کن زود آشتی کنه باهام 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
مرسی گلم خیلی مرسی حرفهات تاثیر کرد اونقدر گریه کردم چشام داره میسوزه 

خسته نباشی واقعا بچت غمو شادی رو احساس میکنه بدو شیرینی بخور کامشو شیرین کن میگن بچه تنها مزه ای میفهمه شیرینیه. گریه های بی دلیل الانت یه بچه عصبی بار میاره گلم الان دیگه باید کفش اهنین بپوشی و مادری کنی نذاری اب تو دل فندقت تکون بخوره

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤
خسته نباشی واقعا بچت غمو شادی رو احساس میکنه بدو شیرینی بخور کامشو شیرین کن میگن بچه تنها مزه ای میف ...

باشه گلم فدات 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
من که شوهرم رو اونقدر دوست دارم که از عشق زیاد اذیت میشم دعا کن زود آشتی کنه باهام 

برو بوسش کن من که قهرام کمه. برو بغلش بگو باردارمو حساس ما دیگه نباید به خاطر فرشته کوچولومون که همه امیدش به منو توئه دعوا و قهر کنیم. بوووس تمام

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤

بعدشم به خدا مردا گناه دارن شرایط کارو اقتصاد خیلی سخت شده انقد فکرو خیال دارن که به خدا محتاج اینن خونشون محل ارامششون باشه و مث بچه ها یه بغل میخوان که بگی من همه جوره هستم 🌺🌺

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤
برو بوسش کن من که قهرام کمه. برو بغلش بگو باردارمو حساس ما دیگه نباید به خاطر فرشته کوچولومون که همه ...

نه اخلاقش یطور هست باید آروم شه گلم الان خیلی عصبی هست برم پیشش پس میزنه منو 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
واقعا هم اینطور شده درست میشه به نظرت نکنه دیگه کامل ازم خسته شه

نه ی مدت که عصبانی میشه سکوت کن،درست میشه.لوس شو غر نزن،بذار آخرای بارداریت کمکت باشه.از بارداریت لذت ببر نذار بچه از هم سردتون کنه

پسرم به دنیا اومد،شوهرم گفت تو اتاقتنها بخوابین من میرم بیرون،اگه میخواستم سر این حرف ناراحت شم خیلی اتفاقا شاید میوفتاد.اما گفتم باهم بخوابیم.ولی خدایی اونم بی منظور گفته بود که من راحت باشم

بعدشم به خدا مردا گناه دارن شرایط کارو اقتصاد خیلی سخت شده انقد فکرو خیال دارن که به خدا محتاج اینن ...

مرسی گلم از خدا هر چی میخای بهت بده آرامم کردی فدات شم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
نه ی مدت که عصبانی میشه سکوت کن،درست میشه.لوس شو غر نزن،بذار آخرای بارداریت کمکت باشه.از بارداریت لذ ...

مرسی فدات باشه 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
مرسی گلم از خدا هر چی میخای بهت بده آرامم کردی فدات شم 

عزیزی ❤❤

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792