2789
عنوان

دعوا کردم

194 بازدید | 28 پست

نمیدونم چی شده اصلا دو هفته هر روز تو خونه دعوا میشه باردارم قبول دارم حساس شدم ولی شوهرم درک نمیکنه صبح مامانم صبحانه فرستاده بود مسخره کرد منم جوابش رو دادم گفتم مامان تو تا حالا آیا فرستاده نشستم گریه کردم اصلا توجه نکرد گفت خاک تو سرت دوستان کمکم کنین چیکار کنم نگرانم بشه الانم رفته اتاق خوابیده منم تو پذیرایی نشستم دارم گریه میکنم چرا اینجوری شدیم شوهرم خیلی زیاد دوسم داشت منم دوستش داشتم و دارم ولی دعوامون زیاد شده خودشم دکترم گفته خیلی مواظب باشم جفتم پایین و لک بینی هم داشتم الان هم درد پریودی خیلی شدید گرفتم البته لک نشدم ولی خیلی درد گرفتم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

کم محلیش کن فقط

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤

عزیزم هیچکس یه زن غرغروی نازک نارنجی رو دوس نداره...شاید مسخره نکرده و یه چیزی گفته بخندید...بارداری درسته اما قرار نیس همه نازتو بکشن

آدمی که شمارو نصیحت میکنه در واقع داره با خودش تو گذشته صحبت میکنه🎭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کم محلیش کن فقط

الان که قهر کردیم داغونم چرا اینطور شدیم اخه یعنی تقصیر منه 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

الان فقط بفکر بچه ت باش واسترس نداشته باش شاید بخاطر اینکه بارداری خیلی حساس شدی سربه سرشوهرتم نذار خوب میشه

وروزی آدمها یک بار برای همیشه از چشمانت می افتند....مهم نیست نسبتشان چقدر نزدیک است یا چقدر دور.....مهم اینست تا ابد هیچ حسی به آنها نخواهی داشت!!!
عزیزم هیچکس یه زن غرغروی نازک نارنجی رو دوس نداره...شاید مسخره نکرده و یه چیزی گفته بخندید...بارداری ...

چیکار کنم یعنی دیگه هیچ وقت مثل قبل دوسم نداره اصلا درک نمیکنه چند بار بهش گفتم تو این مدت یکم بیشتر درکم کن دیروز حتی از صبح با دوستش رفت باغ چیزی نگفتم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
عزیزم جمع کن خودتو  من نمیدونم چرا تا حامله میشیم فک میکنیم هر رفتاری بکنیم باید بقیه تحمل کنن

دست خودم نیست افسرده شده بخدا هر کار میکنم نمیتونم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
دست خودم نیست افسرده شده بخدا هر کار میکنم نمیتونم 

بخاطر خودت میگم الان نازتو میکشن بعد زایمان کنی همه هواسشون میره رو بچه  شما میمونیو یه عالمه مسولیت و افسردگی

میشه برای همه منتظرا صلوات بفرستین؟
الان که قهر کردیم داغونم چرا اینطور شدیم اخه یعنی تقصیر منه 

عزیزم اتفاق بزرگی داره برا جفتتون میفته تو بدنت کلی تغییرات هورمونی داره که قطعا رو حساس بودنت تاثیر داره و شوهرتم الان ذهنش درگیر هزینه ها و اینجور جیاست. یه تغییر بزرگه باید بهم فرصت بدین تو این دوره رابطه جنسی کم میشه و بعضی وقتا قطع میشه خلاصه باید سازش کنید بهم کاری نداشته باشید. حالا حا افتاده که خانوما توقع دارن یه عشق رویایی ببینن از شوهرا تو بارداری خب این خیلی وقتا اتفاق نمیفته اگرم باشه بعد به دنیا اومدن بجه باز کم میشه خلاصه سخت نگیر و دعوا نکن الان باید شرایط رو تو خونه برا عضو جدیدتون فراهم کنید. اخرین روزا و شبای دونفرتونه پس خرابش نکنید. 

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤
چیکار کنم یعنی دیگه هیچ وقت مثل قبل دوسم نداره اصلا درک نمیکنه چند بار بهش گفتم تو این مدت یکم بیشتر ...

دوست داره اما من باور دارم وقتی یه خانم مدام داره آه و ناله میکنه و شکایت میکنه از زمین و زمان خیلی خسته کننده اس...ما همه روحیه مادری داریم اگر مرد آه و ناله کنه سریع نقش مادری میگیریم و شروع میکنیم پرستاری و مراقبت اما اونا خسته میشن مثل بچه ها

آدمی که شمارو نصیحت میکنه در واقع داره با خودش تو گذشته صحبت میکنه🎭
بخاطر خودت میگم الان نازتو میکشن بعد زایمان کنی همه هواسشون میره رو بچه  شما میمونیو یه عالمه م ...

فدات 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
عزیزم اتفاق بزرگی داره برا جفتتون میفته تو بدنت کلی تغییرات هورمونی داره که قطعا رو حساس بودنت تاثیر ...

مرسی گلم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
دوست داره اما من باور دارم وقتی یه خانم مدام داره آه و ناله میکنه و شکایت میکنه از زمین و زمان خیلی ...

مرسی عزیزم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

اشکالی نداره مسخره بازی درآورده بخندین،بارداری حساس شدی عزیزم.بیخیال باش بارداری خیلی مضخرفه بخاطر اینکه حساس میشی رومرد،میاد سمتت میگی درک نمیکنه،نیاد سمتت میگی سرد شده. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز