2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم همینو حس دارم اما دلیلشو خودم میدونم 



شما چی چی باعث شده این حسو پیدا کنی ؟؟

سرمن یه سمساری قدیمی وشلوغ پلوغه که توش همیشه جنگه.بین امیدوناامیدی.بین خنده و گریه.بین رسیدن و نرسیدن.بین ولش کن و تو می تونی.توی سرمن همیشه هزارتا زن کولی دارن کل میکشن همیشه دونفردارن سر قیمت ی قاب عکس قدیمی چونه میزنن،همیشه یه بااحتیاط برانید داره قدم میزنه.دلم یه موزه ی قدیمیه.ی موزه ای که فقط یه نفررو برای دیدن داره.توی دل من نگاه توریخته رو درودیوار.توی دل من هواپره ازکشش افقی لبای تو.پر از بزن بریما.توی دل من همیشه هزارتا نظامی دارن یک صدا میخونن پایان شب سیه سپید است ...شاید برای همینه که من هیچوقت دختر عاقلی نبودم!به هر حال صبح میشه این شب 

خصوصیات چهرتو توصیف کن

پشیمونم از گذشته ی اشتباهم ، از ضربه هایی که خوردم ، از اشتباهاتم ، ولی خدارو شکر میکنم که از اون منجلاب بیرون کشیده شدم و توبه کردم و به دنیای واقعی خودم برگشتم ، خدایا شکرت❤❤❤

ولی یه چیزی به من ثابت شده اونم اینه که اونایی که فک میکنن زشتن از اونایی که فک میکنن خوشگلن خیلی خوشگلترن

پشیمونم از گذشته ی اشتباهم ، از ضربه هایی که خوردم ، از اشتباهاتم ، ولی خدارو شکر میکنم که از اون منجلاب بیرون کشیده شدم و توبه کردم و به دنیای واقعی خودم برگشتم ، خدایا شکرت❤❤❤
ولی یه چیزی به من ثابت شده اونم اینه که اونایی که فک میکنن زشتن از اونایی که فک میکنن خوشگلن خیلی خو ...


چشم و ابروهام مشکیه ...دماغم معمولی لبم معمولی کوچیک ولی صورتم زیاد مر میست جوش هم جدیدا زدم😭

💔💔😉
جوش و لاغر شدن صورتم😭

هردو راهکار داره

سرمن یه سمساری قدیمی وشلوغ پلوغه که توش همیشه جنگه.بین امیدوناامیدی.بین خنده و گریه.بین رسیدن و نرسیدن.بین ولش کن و تو می تونی.توی سرمن همیشه هزارتا زن کولی دارن کل میکشن همیشه دونفردارن سر قیمت ی قاب عکس قدیمی چونه میزنن،همیشه یه بااحتیاط برانید داره قدم میزنه.دلم یه موزه ی قدیمیه.ی موزه ای که فقط یه نفررو برای دیدن داره.توی دل من نگاه توریخته رو درودیوار.توی دل من هواپره ازکشش افقی لبای تو.پر از بزن بریما.توی دل من همیشه هزارتا نظامی دارن یک صدا میخونن پایان شب سیه سپید است ...شاید برای همینه که من هیچوقت دختر عاقلی نبودم!به هر حال صبح میشه این شب 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز