2777
2789
عنوان

آمینو سنتز

87 بازدید | 1 پست

سلام‌ من سه قلو باردار بودم ...دیروز یکی رو ریداکت کردم..اونی که ریداکت کردم کمی عدد nt بالایی داشت ..حالا دکتر گفته ۱۶ هفته باید دوباره چک بشم و اگه لازم باشه آمینو سنتر انجام بدم که شاید اون دوتا هم مشکل داشته باشن خدایی نکرده..کسی تجربه داره تو این زمینه...خیلی نگرانم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز