فروردین ماه داداشم عقد کرد
با اینکه زنداداشم باهام خوب تا نکرد،(فک کنم تو تاپیکای قبلیم گفته باشم) ولی بامن خوب نبودنش برام مهم نبود و دوس داشتم با داداشم خوب باشه و برا اینکه کمک کنم خوب باشن تنها کاری که میتونسم انجام بدم این بود که خودمو از بینشون کاملا حذف کنم و این کارو کردم کلا رفتن خونه مامانمو جوری تنظیم میکردم که نباشه و حرفام و رفتارام سو تفاهم نشه پشت سرشم کلا کاری باهاشون نداشتم حتی زیاد با داداشم تماس نمیگرفتم که ناراحت نشه بینشون چی شد رو دقیق نمیدونم ولی همون کلی هم که میدونم مفصله نمیدونم از کجاش بگم هر دو مقصر بودن حتما ،داداشم خیلی اذیت میشد و این برام عذاب آور بود ولی اصلا دخالت نمیکردم تو تنهایی هام گریه میکردم ولی دخالت نه...ولی یه روز تماس گرفتن و گفتن اگه ظرف سه روز نیاین طلاق توافقی مهریه رو میزاریم اجرا ....