2777
2789

موافقم

 تنهایی رو ترجیح میدهم به تن هایی که روح شان با دیگری ست ... تنهایی تقدیر من نیست ، ترجیح من است ! لطفا اگر نظر مخالف منو داری و میخوای جنجال به پا کنی ریپلای نکن 🙏 هر گونه توهینی گزارش زده میشه .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هی خدا واقعا بعضی وقتا دلم میخواد کاش نبودم اصلا تا مجبور نبودم  انقدر حس تلخ تنهایی رو تحمل کنم

یقین دارم که به بهترین اتفاقات زندگیم خواهم رسید     
تنهایی وقتی بده که هیچ جایی برا رفتن نداشته باشی و جز شوهرت کسی نباشه و همش خونه باشی

دقیقا همین

یقین دارم که به بهترین اتفاقات زندگیم خواهم رسید     
انقد من یکی از همه عالم زخم دیدم که خودمو حبس کردم تو خونه

بعضی خیلی بهتره دور باشی از مردمی که هیچوقت جات  زندگی نکردن ولی خیلی خوب بلدن زود قضاوتت  کنن

یقین دارم که به بهترین اتفاقات زندگیم خواهم رسید     
بعضی خیلی بهتره دور باشی از مردمی که هیچوقت جات  زندگی نکردن ولی خیلی خوب بلدن زود قضاوتت  ...

قضاوت که بماند من یسریا هستن نمیدونم چه مرگشونه برام پاپوش درس میکنن و از زبونم حرف میگن به اینو و اون 

مثل قهقهه یه آدم لال ، وسط نمایش یه آدم کور...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز