2789
عنوان

گند زدمممم

| مشاهده متن کامل بحث + 490 بازدید | 44 پست
یه گروه تلگرام بزن واسه بچه های کلاست.خبرا و تکالیف توش بنویس.خواهر زاده من داره.معلمشون زده برای ما ...


واقعا باید کانال بزنم ...چه اشتباهی ‌.‌‌ چه گندییی بالا اومددد 😥

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مادری مادر بزرگی چیزی نیس ک از این ظرفای استیل یا ملامین داشته باشه ببری....ولی خب همونا ک خریدی خوب ...


اخه جای دور نرفتم. اینی ک تو خیابونمونه چیز خاصی نداش ....


حالا مامانمم برده باغ همه ملامیناشو 

عزیزم درست گرفتی همینا واسه برنجه دیگه نذری میدن توش

یادش بخیر یه زمانی با Dial up میومدم نی نی سایت، صدای قیژ قیژش هنو تو گوشمه😄😄 چقدر زود گذشت چقدر زود بزرگ شدیم 😌😌
کوچیکه واسه اون نگرانم 

نگران نباش بچه ها بیشتر از این غذا نمیخورن ,,چه معلم بانمکی هستی استرسای بچه مدرسه ای ها رو داری 😍😁

یادش بخیر یه زمانی با Dial up میومدم نی نی سایت، صدای قیژ قیژش هنو تو گوشمه😄😄 چقدر زود گذشت چقدر زود بزرگ شدیم 😌😌
یا خدا😖😶

چیزی نشد

البته من خیلی دقت میکنم،دوتا لوله ازمایش داشتم از یکیش اسمشو پرسیدم چون گفته بودن تخت یک و دو دیگه اسم اون یکی رو نپرسیدم،اشتباه اولی رو اون پرستاری کرد که گفت یک و دو

باید میگفت دو و سه

بگو که نیستی فقط خدای جانمازها❤بگو که چاره سازی و خدای چاره سازها❤بگو که نیستی فقط خدای در سجودها❤تو در قیام سروها،تو در خروش رودها❤تو در هوای باغ ها،میان شاه توت ها❤تو بر لب قنات ها،تو در دل قنوت ها❤خدای من،چه بی خبر قدم زدم کنار تو❤رفیق من،چه دیر آمدم سر قرار تو❤قرار من،قرار لحظه های بی قرار من❤خدای من،یگانه ی همیشه در کنار من❤❤

بچه ها حدودا ده یازده نفر اوردن . منم اولش چیزی نگفتم 


بعدش گفتم مطمئن بودم چند نفر فراموش میکنن یک بار مصرف اوردم 😂😂😂

زنگ بعد قراره پلو بدن . خدا رحم کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز