2777
2789
عنوان

کیت تخمک گذاری

52 بازدید | 5 پست

بچه ها من دیروز سونو دادم فولی ۱۹ داستم ک امروز شده ۲۱ بعد دکتر گفت چهارسنبه یعنی فردا احتمالا آزاد میشه ولی الان کبت گذاشتم فقط ۱ خط چیکار کنم ؟ یعنی تخمک گذاری امروز بوده؟؟؟؟

💕🧿منم مامان شدم خدا جونم مرسی بیاد همه منتظرا هستم 🧿💕

ول کن تو به اقدامات برس

باور نمیکنم خدا به کسی بگوید؛ نه...... خدا فقط سه پاسخ دارد. 1.چشم 2.کمی صبر کن. 3.پیشنهاد بهتری برایت دارم...... ☺️همیشه در فشار زندگی اندوهگین نشو؛ شاید خداست که در آغوشش می فشاردت. برای تمام سختی هایی که میکشی صبر کن. صبر اوج احترام به حکمت خداست🌺🌺🌺🌹🌼🌼🌼🌼

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کیت فقط اعصاب خورد میکنه، شما اقدامتو انجام بده.

 راه و رسم مردن را در مجال زندگانی دنیا نیاموخته ایم. چه گرانبهاست در نظر پروردگار، مرگ پاکان؛ همچنان که چیزهای کمیاب گرانبها هستند. به شما راست میگویم، به راستی من در این جهان به امتیازی آمده ام که تا کنون به هیچ بشری داده نشده حتی به...  ،زیرا خدای ما انسان را نیافرید که در جهان او را باقی بگذارد بلکه او را آفریده است تا در بهشت بگذاردش. 🍀 jesus christ.  به نام قدرت مطلق، نيروى برتر، نيرويى كه قدرتت از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گسترده شده. Angel 

چه امروز آزاد شده باشه چه فردا ازاد بشه تو الان فرصتو ازدست نده سریع برو اقدام

آخه واسه پسر میخواستم 

💕🧿منم مامان شدم خدا جونم مرسی بیاد همه منتظرا هستم 🧿💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز