بله سویق کودک براش بگیرید
پسر خودمم همکمخونی داره البته زیاد نیست کمخونیش هم اینکه خیلی عصبیه سویق کودک بهش میدم هم اشتهاش بهتر شده هم اروم تر شده
کمبودروی و اهن باعث بد غذایی وپرخاشگری بچه میشه که با سویق کودک این کمبود جبران میشه
سه شیره هم برای کمخونی عالیه
شما روزی سه بار یه قاشق غذا خوری سه شیره بدین یه دخترتون عالیه برای درمان کم خونی