نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 عنوان دوستای عزیزم 39 بازدید | 3 پست میشه بهم بگین از روز چندم پری لتروزول خوردین ؟ و امپول hcg رو روز چندم پری زدین ؟ 1398/07/22 | 15:49 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آلامتوو عضویت: 1396/10/20 تعداد پست: 2138 روز دوم فک کنم شبی دوتا تا ۵ روز. بعدش یه هفته از پاکی سونو میدی اگه فولیکول مناسب داشتی امپولو میزنی آدمک آخر دنیاست بخند.. آدمک مرگ همین جاست بخند.. دستخطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند.. آدمک خر نشوی گریه کنی،، کل دنیا سراب است، بخند..
هخامنشم عضویت: 1398/06/14 تعداد پست: 3993 بستگی به بدنت و تشخیص دکتر داره .ولی کلومیفن از روز پنجم هست و لتروزول از روز سوم .امپول هم باز باید دکترت تشخیص بده خدایا بعد هفت سال نی نی دادی ولی زودهم گرفتی بازهم حکمتتو شکر😢
نقره۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 2352 دوستاناگه من بخوام از شب سوم شروع کنم به خوردن لتروزول، چون دیشب پریود شدم ، میشه روز اول ؟ اخه دیشب پریود شدم