2777
2789
عنوان

لطفا کمکم کنید

87 بازدید | 6 پست

سلام من الان توهفته ی۲۱ بارداریم چندروزه خیلی زیرسینه هام قسمت معده ودنده هام میسوزه.میدونم ازمعدم نیست اما انگار یه سوزشی ازداخل دارم ازچیه به نظرتون امشب خیلی دردم شدید شده نمیتونم بخوابم بی حس شده ومیسوزه.بشینمم بدترمیشه😭کسی اینجوری شده توبارداری؟

خدایاشکرت

تا اخر بارداری باهاته. به دکترتبگی قرص پرازول میده بهت که کمی تسکین میده اما نه همیشه

نزول نصرت الهی، قواعد و سنت‌هایی دارد. به میزانی که با سنت‌های الهی همراه شوید، نصرت الهی را دریافت می‌کنید و پیروزی دین خدا به دست شما واقع می‌شود....اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبت ولینا....  

من از ماه ۵.۶ به بعد کلا زیر سینم قسمت بالاتر از معدم کاملا بی حس بود.انگار هیچ حسی نداشت.تا که بچه به دنیا اومد انگار همون قسمت کاملا آزاد شد از بی حسی هم در اومد دکتر که گفت طبعیه.قدیمیا هم که چن تا زاییدن تجربه دادن میگن بخاطر سر بچه هست همون قسمت بچه هی فشار میاره اینا دیگه معده جم‌تر میشه اینجوری میسوزه سر معده.والا دکترمم تقریبا حرف همین قدیمیا رو زد ولی شما نمیدونم دوس داشتی خودتو نشون بده دکتر

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یعنی مشکلی نیست.خب ازچیه این درد؟

نه. بچه که بزرگ میشه به معده و اخشام داخلی فشار میاد. این درد مال معده است

نزول نصرت الهی، قواعد و سنت‌هایی دارد. به میزانی که با سنت‌های الهی همراه شوید، نصرت الهی را دریافت می‌کنید و پیروزی دین خدا به دست شما واقع می‌شود....اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبت ولینا....  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792