2777
2789
اگر میخوای واقعا روانشناس بشی باید حداقل تا ارشد بخونی رشته فوق العاده ایه من که عاشقشم

منم خیلی علاقه دارم بعضیا هی آدمو سست میکنن، سخت نیست؟ 

لطفا برای حال خوبم آرامشم و حاجتم یه صلوات بفرستید⁦♥️⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من مشاور خانواده م

عاشق رشته و کارم

مشاوره و روانشناسی اول از همه عشق میخواد کار راحتی نیست.

بعد هم باید واقعا دانشگاه خوب با اساتید خوب این رشته رو خوند تا واقعا درمانگر شد وگرنه ب مدرک ارزشی نداره


با کتاب خوندن کسی درمانگر نمیشه باید اساتیدی داشته باشی که تئوری های کتاب رو ب صورت عملی بتون یاد بده 

فوق لیسانس مشاور و روانشناس  ۱۵ سال سابقه تدریس و مشاوره فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی❤😊
من مشاور خانواده م عاشق رشته و کارم مشاوره و روانشناسی اول از همه عشق میخواد کار راحتی نیست. بعد ...

که اینطور، بدرخشی دوسته عزیز

لطفا برای حال خوبم آرامشم و حاجتم یه صلوات بفرستید⁦♥️⁩
که اینطور، بدرخشی دوسته عزیز

ممنون همچنین شما

امیدوارم تو کار زندگی تحصیل و... سربلند باشی

فوق لیسانس مشاور و روانشناس  ۱۵ سال سابقه تدریس و مشاوره فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی❤😊
منم خیلی علاقه دارم بعضیا هی آدمو سست میکنن، سخت نیست؟ 

نه سخت نیست

اگر علاقه داری و میتونی ادامه بدی خیلی عالیه

بازار کارش خوبه واسه خودت میتونی کار کنی فقط باید تلاش کنی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز