2789
عنوان

همسایه

| مشاهده متن کامل بحث + 653 بازدید | 35 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شوهرم میگه نه چون زنه یکبار من نبودم و شوهرم تنها بود گفت بیام پسرمو ببرم شوهرم گفت باشه اما اومد دا ...

واه 😓

پی این زن خل میزنه یا یچیش هست 

پاشو از زندگیت ببر فقط سلام خدافظ صمیمی نشیااااااا

این همسایم بارها پسرش رو خونه ما گذاشته و خرابکاری پیش اومده ولی میگم خب مادرش فرق داره صواب هست ولی ...

اشتباه کردی حتی پسرشم راه دادی 

نکن این کار رو دختر بعدا پشیمون میشی 

مردم چه پررو شدن 


خدایا اونی که خودت خوب میدونی کیه رو به بدترین شکل ممکن مجازات کن که اگه نکنی به عدالتت شک میکنم . امین یا رب العالمین 
شوهرم میگه نه چون زنه یکبار من نبودم و شوهرم تنها بود گفت بیام پسرمو ببرم شوهرم گفت باشه اما اومد دا ...

چه پررو اومده نشسته هم اعتمادنکن ازهمون اول بگو نه

درخواست دوستی=بلاک(  )                    باتچکر🤞
دروبین میزاره ها

موافقم منم انقده میترسم وقتی نیستیم یکی از همسایه اینکار رو بکنه بعدم باج بخواد 

خدایا اونی که خودت خوب میدونی کیه رو به بدترین شکل ممکن مجازات کن که اگه نکنی به عدالتت شک میکنم . امین یا رب العالمین 

اصلا قبول نکن، حتی مسولیت بچش رو هم قبول نکن، وگرنه دردسر میشه برات، هیچی بدتر از همسایه پر رو نیست

بگو سعی کن بچت و تغییر بدی یکی دو روز که نیست یک عمر زندگی

با توکل به خدا زندگیم ومیسازم.
چی بگم احه همش میاد تو ذهنم که صواب داره 

اگه دنبال ثوابی  ی کلیت رو بده ب من تو لیست پیوندم

میکنی این کارو؟

 بعضیا مثل سگ هار پاچه میگیرن                          منت بر سر بنده حقیر گذاشته و لایک نفرمایید.                                                                     با تشکر
شوهرم میگه نه چون زنه یکبار من نبودم و شوهرم تنها بود گفت بیام پسرمو ببرم شوهرم گفت باشه اما اومد دا ...

شوهرت حق داره فکر کردی چطور پای زن دیگه وارد زندگی بقیه میشه از کجا میدونی به قصد و نیت نیومده تو خونه ات ولی شوهرت فهمیده و محل نداده هیچ وقت به اینحور ادما اعتماد نکن

این همسایم بارها پسرش رو خونه ما گذاشته و خرابکاری پیش اومده ولی میگم خب مادرش فرق داره صواب هست ولی ...

توی یه هفته بارها بچه اش و خونتون گذاشته،؟ مگه ادم با همسایه جدید زود صمیمی میشه؟

اصلا مسیولیت قبول نکن معلومه مشکل داره

حالا درسته هر گُل یه بویی داره ولی شما دیگه همه ی گُلا رو بو نکن                  پیرو متن مدرک تحصیلی: زرنگ اونیه که همه میگن ولش این تو باغ نیس در صورتی که همون صاحب باغه😎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز