2777
2789
عنوان

زعفران

55 بازدید | 9 پست

سلام دوستان زعفران فروشی درجه ۱ مشهد داریم 

مثقالی ۶۰ هزار تومان

شهرستان هم اگر کسی خواست براش پست میکنم مثقالی ۶۰ هزارتومان + هزینه پست

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

رب مثقالم مي فروشين ?جرا به كرم نميفروشين ?كرمي جقده

آخه عزیزم زعفران خشک به مثقال فروخته میشه که تقریبا یک مثقال می شه چهارگرم و ششصد و هشت سوت شما اگه خواستی من به گرم براتون حساب میکنم

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست
مرسي اما من تهرانم اكه مشهد بودم حتما سفارش ميدادم

باشه عزیزم 

اگر بخواین با پشت انتقال داده میشه اما هزینه پست با خودتونه که فکر کنم تا تهران حدود شش تومانه

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

دوستان زعفران درجه یک هست و اگر کسی مشهد بود و  خواست میتونه حضوری بیاد زعفران رو ببینه و بعد اقدام به خرید کنه

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792