2789
عنوان

غربالگری دوم

129 بازدید | 20 پست

دوستان شنبه ۱۴ هفته تموم میشه دکترم نوشت برای غربالگری دوم گفتم واجبه گفت آره غربالگری اول سالم بود با دوستم حف میزدیم گفتم شنبه میرم غربالگری دوم رو یکی از همکارهام گفت وای اگه گفتن سقط حتما سقط کن ها بعد دوستم گفت چرا مگه چیزی شده گفت آره نمیدونی که غربالگری دوم رو برای اونایی که مشکل دارن مینویسن تا مطمئن شن بعد بگن سقط کن غربالگری اول سالم بود دکترم رو عوض کردم این دکتر خوبه گفت نیاز

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

عزیزم اولا غربالگری دوم رو برای همه مینویسند

دوما.باید تو هفته 18بارداری بری،نه الان ک 14هفته هستی.حتمن چیز دیگ ای برات نوشته و شاید غربالگری اولت خوب نبوده

خدایا.خودت کیانم رو صحیح و سالم بهم برسون😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اولا غربالگری دوم رو برای همه مینویسند دوما.باید تو هفته 18بارداری بری،نه الان ک 14هفته هستی. ...

نه گلم گفت ۱۵ هفته تا ۱۷ هفته میرن تو پانزده هفته نوشت برام هفته بعد

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
منم جفتشو دادم بچمم سالمه سالمه خداروشكر

مرسی گلم چند هفته دادی دومی رو

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
وا نه كلا دوتا غربالگري داريم يكي ١٢ هفته يكي ١٨ هفته ١٤ هفته اصلا چيزي نداريم كه دوستتونم اشتباه مي ...

نمیدونم که دکتر قبلی من هم گفته بود ۱۵ هفته

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

من دیروز دکتر بودم.بهم گف اون هفته ک میری تو هفته18غربالگری دومت رو برو.گف بچه تو ان تی خداروشکر خوب بود.این یکیم برو تا دیگ خیالمون راحت باشه

کلا برای همه مینویسند.فقط آزمایششا اگ مشکلی نداشتی احتیاجی نیس بری.

بعدشم عزیزم تو دو هفته پیش سونو ان تی رفتی،تو دو هفته بچه خیلی تغییر نکرده.حتی جنسیتشم هنو مشخص نشده

خدایا.خودت کیانم رو صحیح و سالم بهم برسون😍
من دیروز دکتر بودم.بهم گف اون هفته ک میری تو هفته18غربالگری دومت رو برو.گف بچه تو ان تی خداروشکر خوب ...

باشه اونوقت به دکترم بگم ۱۸ هفته برم فدات آره دیگه نه گفت آزمایشش رو هم برو

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

عزیزم غربالگری دوم واسه همه خانومای باردار مینویسن ... منم دکترم واسه 15 هفته گفت برو حالا باید 23 همین ماه برم غربالگری... معمولا واسه خانومایی که قبلا سقط داشتن یا غربالگری اولشون مشکوکه غربالگری دومو 15 هفته مینویسن... من تو غربالگری اولم تریزومی 21 low riskشده بخاطر اینکه خیالمون راحت بشه مشکلی نیست زود واسم غربالگری نوشت که اگه خدایی نکرده مشکلی بود زودتر اقدام کنیم برای سل فری

😎🤔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792