2777
2789
عنوان

اشپزا بيان

61 بازدید | 6 پست

خانوما رفتم مرغ گرفتم سينه گفتم كبابي خوردشون كنه

ديدين مرغو ميزارن تو تابه اروم اروم سرخ ميشه حالت كبابي ميگيره

چجوري بايد اون مرغ درست كنم؟؟ميخام خوب سرخ شده و خوش خار باشه

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

خوش خوار و خوب اومدی😂😂😂

الهام خانوومی هسدم😍قبلا تو سایت دوستای خیلی زیادی داشتم ک حالا که بعد ۳سال برگشتم اکثرا قطع دسترسی شدن🥺خوشحال میشم اگه تو تاپیکی منو دیدی و شناختی بهم بگی🥰💕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من میخوابونم تو پیاز و فلفل دلمه و فلفل و نمک و زعفرون و ابلیمو یه کم،چند ساعت یا حتی یه روز میمونه بعد همه رو میچینم تو تابه با ابش اول بپزه بعد که ابش خشک شد روغنمو میریزم یکم سرخشون میکنم اولشم میتونی روغنو بریزی عالی میشه

میشه برای سلامتی دخترم صلوات بفرستی❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز