2777
2789
عنوان

دلم خیلی گرفته😢

33 بازدید | 0 پست

مامانمینا ساعت ۴ صبح میرن کربلا


با دخترعمو هام




پامیشیم راهیشون کنیم


دلم خیلی گرفته همش بغض میکنم همش میخام گریه کنم


ما طبقه پایینشون میشینیم ، از فردا دیگه نیستن تا ده روز...


ازطرفی نگرانم خیلی...


ای خدا

😔نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین؛؛؛؛من به جا ماندن از این قافله عادت کردم😢                                                                                                                                                                                        آقا جان گدانمیخواهی؟دختر بی وفا نمیخواهی؟😔         کاش میشد ز من سوال کنی؛دخترم کربلانمیخواهی؟😢                                                                                                امسال دلم خیلی پره آقا....همه دارن میرن،،دارن میان پیشت،،چجوری طاقت بیارم و دلم نگیره؟       یعنی میان اینهمه زائر اضافی ام؟!😢.                     آقا چطوری دووم بیارم تا اربعین بعد....خدایا چرا قسمتم نکردی؟خدایا تو که داری میبینی دلم تو چه حالیه؟خدایا تو که بغضمو میبینی...چجوری ببینم همه میرن ولی من...😢.       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز