barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 عنوان اخه چراااا 244 بازدید | 34 پست من بلد نیستم مژه بذارم، مژه هام کنده شده مجبورم یه جاهایی مژه بذارم بعد میرم ارایشگاه میذارن واسم 1398/07/16 | 16:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
صدف۶۸ عضویت: 1396/07/23 تعداد پست: 17766 باور کن مردم به مژه های شما دقت نمی کنن خودتو اذیت نکن شهید تهرانی مقدم : “فقط انسان های ضعیف به اندازه ی امکاناتشان کار میکنند”
barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 باور کن مردم به مژه های شما دقت نمی کنن خودتو اذیت نکن هیچی ندارم عزیزم خیلی ضایعه
بلوط8 عضویت: 1393/04/20 تعداد پست: 12291 خیلی کار سختیه منم هیچوقت نتونستممژه هام خیلی کوتاه و رو به پایینن
barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 خیلی کار سختیه منم هیچوقت نتونستم مژه هام خیلی کوتاه و رو به پایینن اخه حیفم میاد پول بدم ارایشگاه
barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 کاشت کن کاشت کردم شوهرم ناراحت شد کندمش مژه هام باش کند
شارررلوت عضویت: 1398/03/13 تعداد پست: 16266 اخه حیفم میاد پول بدم ارایشگاه لیفت وکاشت واینا انجام بده
بلوط8 عضویت: 1393/04/20 تعداد پست: 12291 اخه حیفم میاد پول بدم ارایشگاه من که نمیرم اصلا قبول کردم واقعیتو. فقط واسه عروسی و مهمونی های بزرگ مژه میذارم
barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 لیفت وکاشت واینا انجام بده عزیزم بعد کاشت اینطورم یک ماهی هم طول میکشه دربیاد
barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 من که نمیرم اصلا قبول کردم واقعیتو. فقط واسه عروسی و مهمونی های بزرگ مژه میذارم من بعد کاشت کلا یه چشم مژه نداره مجبورم بذارم