2777
2789
عنوان

عزیزان مذهبی

92 بازدید | 6 پست

سلام دوستان گلم

من چند وقته نمازم همیشه اول وقته

سوره واقعه و حشر و منافقونم میخونم



و یه چیزی هم هست 

من بعد نمازم

یه ایه الکرسی تسبیحات خضرت زهرا س و سه توحید و سه صلوات و سوره دو و سه سوره طلاق و سه صلوات میخونم



بخدا روزیم خیلی بابرکت شده....مثال هم میزنم الان


گفتم شاید گره از دل و زندگیتون باز شه

روزیتون زیاد شه



گلای من...

بر قامت دلربای مهدی عج صلوات.کور و کَر عشقیم؛ تو کَر، من ز تو کَرتر🤕                                    تو خاک به سر هستی و من خاک به سر تر😑😒                               گویند که عشّاق جهان عقل ندارند🤪                                                یعنی تو خَری، من به مراتب ز تو خَرتر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثالام


یه نفر بهم بدعی داشت نمیداد خودش اورده بده:)


بدهی چند ساله ینی  از۸۷تا الان نمیداد یهو داد....




یه ابمیوه گیر هفت کاره بود مغازه دار گفت۱میلیون و هفتصد و پنجاه


منم نداشتم بخرم

بخدا هرشب حساب میکردم کی برم بخرمش


اونقد دلم پی اونا بود به مولا قسم 

من دانشگاع بودم

اومدم مامانم گفت فلانی زنگ زده 

گفتم لابد برای کاهیانه اس اخه ازش جهاز میخرم ماهی پول میدم قسطی برداشتم

زنگ زدم

گفت ابجی من میرم عمل یه ماه مغازه بسته اس

اومدی نبودم پول رو بده قصابی

گفتم چشم

گفت ابمیوه گیر برات بذارم کنار

گفتم بعد اقساطم چشم.

اقساطم هنوز کلی مونده

گفت عصر میام خونه خواهرم برات میارم خواهرش هم محله ای ماست.گفت

شما حق و حسابت طلاست


اورد داد خونه فاکتور داد زده بود سیصد

گفتم اشتباه شده

گفت نه یه دونه مونده

برای شما برداشتم....


بر قامت دلربای مهدی عج صلوات.کور و کَر عشقیم؛ تو کَر، من ز تو کَرتر🤕                                    تو خاک به سر هستی و من خاک به سر تر😑😒                               گویند که عشّاق جهان عقل ندارند🤪                                                یعنی تو خَری، من به مراتب ز تو خَرتر

پنج شنبه رفتم دانشگاه

روز اولمون بود

عکسم ناقص بود بردم بدم اموزش دیدم همکلاسام اونجان


گفتم طوریشده

گفت اونا که بومی نیستن باید نهصد بدن برای کارورزی....



من ته جیبم اونموقع ۵۰۰تومن تک تومنی داشتم



اونقد ذوق کردم

بر قامت دلربای مهدی عج صلوات.کور و کَر عشقیم؛ تو کَر، من ز تو کَرتر🤕                                    تو خاک به سر هستی و من خاک به سر تر😑😒                               گویند که عشّاق جهان عقل ندارند🤪                                                یعنی تو خَری، من به مراتب ز تو خَرتر
جانا التماس دعا تو قنوت اسم منو هم بیار خیر ببینی انشاالله اسمم صدف به نیت ازدواجم

یع چیز میگم

به خیلیا گفتم شده


روز چهارشنبه سوره مریم بخون تا مبین


یه صدقه بذار لای قران

با عکست تو همون صفحه


هفت هفته بخون

بار هفتم صدفه هاتو بده

برات روضه ام البنین بخون به نیتت....

برات خواستگار خوب میاد

بر قامت دلربای مهدی عج صلوات.کور و کَر عشقیم؛ تو کَر، من ز تو کَرتر🤕                                    تو خاک به سر هستی و من خاک به سر تر😑😒                               گویند که عشّاق جهان عقل ندارند🤪                                                یعنی تو خَری، من به مراتب ز تو خَرتر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792