2777
2789

آره زیاد. گاهی بهش دامن زدم و کش دادمش. گاهی سریع دورش کردم از خودم 

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله شده اتفاقا من همین الان کلی گریه کردم

البته من گذشته ی تلخی داشتم و یادم میاد یهو گریه ام میگیره 😔😔😔

شاید چشم به راه بود که یارش بیاید زمستان زمستان گذشت و نیامد مثِ تو که رفتی شبی زیرِ باران ندیدم از آن پس که باران ببارد... :) 

چطوری از خودت دورش میکنی؟

میرم یه کار برای خودم درست میکنم. کیک میپزم. 

ب همسرم میگم برام غذایی ک دوست دارم از بیرون بگیره. 

داستان مینویسم. دوست دارم نویسندگی رو. 

عکس های هنری از دخترم ميندازم ادیت میکنم. کتاب میخونم با ژانر ترسناک یا کمدی.

یه جای خونه رو بهم میریزم از اول میچینم 

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 
میرم یه کار برای خودم درست میکنم. کیک میپزم.  ب همسرم میگم برام غذایی ک دوست دارم از بیرون بگی ...

من وقتی این حالو دارم از همه چیز متنفرم هیچ کاری نمیتونم بکنم خوبه که مدیریت میکنین

خدایا میدانم که میبینی...
من وقتی این حالو دارم از همه چیز متنفرم هیچ کاری نمیتونم بکنم خوبه که مدیریت میکنین

من وقتی اینجوریم بیشترازهمه ازشوهرم متنفرمیشم.امشب دستش افتاده بود تو جام چنان پرت کردم

همونlia73 سابقم
من وقتی اینجوریم بیشترازهمه ازشوهرم متنفرمیشم.امشب دستش افتاده بود تو جام چنان پرت کردم

منم همینطور😔همش میگه چی شده اما خودمم نمیدونم چه مرگمه

خدایا میدانم که میبینی...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز