2777
2789

خوشمزه مثل بقیه میوه ها ولی اگه با الو قاطی بشه خوشمزه تر کلا همه لواشک ها خوشمزه ان🤐

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم

من درست کردم خیلی خوشمزه اس ولی طبق سلیقه خودم درست کردم اول با شکر پختمش بعد ریختمش تو مخلوط کن و کمی هم نمک ریختم توش بعد رو سلفون پهن کردم جلو افتاب خشک شد خیلی خوشمزه شده من از چیزای ترش خوشم نمیاد براهمین شکر ریختم و نمک 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من درست کردم خیلی خوشمزه اس ولی طبق سلیقه خودم درست کردم اول با شکر پختمش بعد ریختمش تو مخلوط کن و ک ...

چه مقدار شکر بریزم?رو سلفون روغن بریزم که نچسبه یا نمیخواد?

چه مقدار شکر بریزم?رو سلفون روغن بریزم که نچسبه یا نمیخواد?


من یه کاسه ریختم ببین طبعت شیرینه یا ترش تر دوست داری تستش کن مال من تقریبا سه کیلو یا بیشتر بود شلیلم نه سلفون خودش چربه بعد خشک شدن راحت جدا میشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792