2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من رفتم کندلوس یه غذایی بود به اسم قلیه کدو عاشقش شدم گاهی میپزم کدو رو رنده کرده بود توی روغن داغ سیر فراوون تفت داده بود و زردچوبه زده بود کدوها رو اضافه کرده بود و سرخ کرده بود ظرف باید بزرگ باشه تا آب نندازه و سرخ بشه ، جدا گانه عدس پخته بود وقتی کدو ها سرخ شدت و جا افتادن حالت له شده مثل میرزا قاسمی پیدا کنه عدس رو بدون آبش به قلیه اضافه کرده بود . عدس نباید ززاد باشه ها . یک سوم مقداری که عدس پلو عدس داره . اونا خیلی پر روغن درست کرده بودن  ، من خیلی کمتر چربش کردم .

سعی کردند ما را دفن کنند ، غافل از آنکه ما بذر بودیم .                                                                                       چگوارا
من رفتم کندلوس یه غذایی بود به اسم قلیه کدو عاشقش شدم گاهی میپزم کدو رو رنده کرده بود توی روغن داغ س ...

اینو حتما یه بار امتحان می کنم به نظر خوشمزه میاد 

می ترسم شوهرم خوشش نیاد یه روز ک غذا جدا داره می پزم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792