barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 عنوان اخه چکار کنم؟؟ 97 بازدید | 9 پست امروز مژه کاشتم میخام برشون دارم چطور توخونه ریمو کنم؟ 1398/07/13 | 00:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 واسه چی اخه؟؟؟بد شده؟؟ نه شوهرم ناراحت شد کاشتم ، یکمم چشمو میزنه عین خار
tala1376 عضویت: 1398/04/16 تعداد پست: 1509 نه شوهرم ناراحت شد کاشتم ، یکمم چشمو میزنه عین خار الهی عزیزم کاش قبلش بهش میگفتی...ببین ی تشت پر کن اب ولرم صورتتو بزار توش با انشگت اروم ماساژ بده اگرم شامپو بزنی چ بهتر فقط حواست باشه نره تو چشمات
elham_qr عضویت: 1398/07/12 تعداد پست: 12626 چطور انجام بدم نکنه مژه هام؟ والا مطمئن نیستم ولی میدونم که میزنییکم صبر پیشه میکنییاواش یاواش میکنی
barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 الهی عزیزم کاش قبلش بهش میگفتی... ببین ی تشت پر کن اب ولرم صورتتو بزار توش با انشگت اروم ماساژ ... میکنه مطمن باشم؟
tala1376 عضویت: 1398/04/16 تعداد پست: 1509 میکنه مطمن باشم؟ ارهههه .انگار مثلا چقد محکم زدن اونو خخخخخ
barabas مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 3508 ارهههه .انگار مثلا چقد محکم زدن اونو خخخخخ مرسی عزیزم