2777
2789

اتفاقا رایان قشنگه.تورو خدا اراد و دیاکو و رادین نزار.عنشو تو این سایت در اوردن

لحظه به لحظه ی زندگی من،با غم رفتن توعه لعنتی سپری شد😔💔#Aخدایا به بزرگیت قسم،لطفا نزار حسرت نوازش دوباره ی موهای عشقم بمونه رو دلم☹❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کسی که بی فرهنگ باشه, هراسمی رو مسخره میکنه 

کار خودتو بکن

ما انسان بودیم، تا زمانی که، نژاد ارتباطمان را از هم گسست،مذهب جدایمان کرد،سیاست تقسیممان کرد،و ثروت طبقه‌بندیمان کرد.شاید روزی دوباره انسان شویم.          پ.ن: تو جوش عاقبت ما مزن که در صف محشر/ کسی سوال اگر کرد می دهیم جوابی!

كسي كه بخواد مسخره كنه مسخره ميكنه و همه ي اسمها قابليت مسخره شدن رو دارن..... بعدشم نهايت بگن رايانه. مگه مسخره س؟!!!! اتفاقا رايان اسم قشنگيه بين المللي هم هست 

كاربري قديميم " zho1==ژوان "بود  اما..... !!!!!!  مهم نيست اين نيز بگذرد
اتفاقا رایان قشنگه.تورو خدا اراد و دیاکو و رادین نزار.عنشو تو این سایت در اوردن

دیاکو فروانروای مادها

یادش بخیر😔


عجب چیزایی مد شده

این جا را خراش بده ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ تا امضامو ببینی🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز