2777
2789

وقتی بیداره نسبت به صداها واکنشی نداره مگه.شاید خوابش عمیقه

وروزی آدمها یک بار برای همیشه از چشمانت می افتند....مهم نیست نسبتشان چقدر نزدیک است یا چقدر دور.....مهم اینست تا ابد هیچ حسی به آنها نخواهی داشت!!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وقتی بیداره نسبت به صداها واکنشی نداره مگه.شاید خوابش عمیقه

اره باهاش حرف میزنم بهم گوش میده البته توخواب به صدا های بلندواکنش نشان میده گریه بکنه لالایی بخوانم ارام میشه ولی بازمن حی فکرمیکنم نکنه مشکلی داشته باشه

اره باهاش حرف میزنم بهم گوش میده البته توخواب به صدا های بلندواکنش نشان میده گریه بکنه لالایی بخوانم ...

نه اصلا استرس نداشته باش خیلی حساس شدی

وروزی آدمها یک بار برای همیشه از چشمانت می افتند....مهم نیست نسبتشان چقدر نزدیک است یا چقدر دور.....مهم اینست تا ابد هیچ حسی به آنها نخواهی داشت!!!
میگم کم شنوا نباشه شما میدانید علاعم کم شنوایی چی هس

نه نمیدونم عزیزم.ولی اگه خیلی نگرانی بهتره ببریش یه متخصص اطفال

وروزی آدمها یک بار برای همیشه از چشمانت می افتند....مهم نیست نسبتشان چقدر نزدیک است یا چقدر دور.....مهم اینست تا ابد هیچ حسی به آنها نخواهی داشت!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز