2777
2789
عنوان

پریود در حاملگی

280 بازدید | 25 پست

مگه میشه آدم کل حاملگیش رو ۹ ماه پریود بشه؟؟ توی اینستا یه دختره توی کامنتای یه پیج گفت مامان من سر داداشم ۹ ماه حاملگیشو پریود شد! منم الان گیج شدم! من شنیدم واسه لانه گزینی آدم خونریزی داره ولی نه دیگه اندازه پریود. توی کامتاای همون پیج خوندم ما پریود شدیم بعد فهمیدیم حامله ایم. آخه خونریزی لانه گزینی در حد لکه بینی هستش نه دیگه اندازه پریود که🤔 منم الان توی اقدامم همش فکرم درگیر این چیزاس

اوهوم مادر شوهرم گفت پتج ماه پریود می‌شده 

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه واقعا میشه شوهر من مامانش سه ماه پریود بود هنوز خبر نداشت بچه داره.‌ولی من شنیدم کسایی که پریود میشن بچه هاشون‌مومن میشه یا خوشگل میشه هر دوشو شنیدم

میشه برای بارداری منم صلوات بفرستی ؟ 

نه عزیزم نمیشه

در بعضی از بدنها مقدار هورمون زیاده و سر تاریخای پریودیشون خون میبینن اما اون خون مشخصه هایی داره و ویژگیهاش فرق داره

دانشجوی پزشکی و فوق لیسانس مهندسی شهرسازی و لیسانس ریاضی محض هستم/ کلا بیکار بودم و فقط رفتم درس بخونم😂😂😂😂 منتظر یه اتفاق قشنگم که میدونم به زودی اتفاق میفته🌹🌹🌹🌹عشق من، ماه من، تموم زندگیم برای داشتنت ۷ سال که هیچ؛ ۷۰ سال هم شده صبر میکنم، تو فقط باش، باش تا باهم زندگی بسازیم،مااااااه قشنگ من تو زیباترین و خاص ترین موجود روی این کره خاکی هستی، بعد از خدا پرستیدنت برای من به دور از عقل نیست، انقدررررررر عاشقت میمونم که جایگزین عشق لیلی و مجنون بشیم با این تفاوت که لیلی برای مجنون جون میده، دلم میخواد داااااد بزنم؛ اسمتو فریاد بزنم❤️❤️❤️❤️❤️خدایا خودت کمک کن🙏🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792